-
Åh vad skönt att hon är bättre!! Ja man blir ju allt orolig.lillronya skrev 2009-11-18 09:47:51 följande:Bara bra!Blev riktigt rädd igårkväll. Alicia hade så hög feber. Hon har bara sovit i två dagar. Började bli rädd för svinisen, men idag mår hon bättre. -
Då kommer jag också med något OT. I morse när vi skulle köra till jobbet så såg vi att studsmattan var borta!!! Den låg slickad mot ett par träd och hängde lite smått på en kvist.
Så jag vet vad vi ska göra ikväll....
Krya på alla sjuklingar! Jag själv har knappt någon röst.
För att hålla mig till lite danskt oxå så längtar jag efter alla Molo nyheter!
Samt att jag var och kikade på gallerian och såg fina ringar (danska
). Jag ska önska mig presentkort så jag kan välja ut själv. www.spinningjewelry.dk -
Synd man inte har en bebis bara........... Men überscnygg!!!Tjollabolla skrev 2009-11-19 15:03:11 följande:www.luckylittleme.se/picview.asp
-
Mattis blev lite ledsen över studsmattan. Men det verkar mest vara nätet och stolparna till det som hade vikt sig runt ramen på studsmattan.
Ja usch det är ju egentligen farligt de där studsmattorna när de far runt. Ja andra saker också för den delen. -
RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 11:08:14 följande:
Ja nu är det verkligen GRÅTT! Man blir alldeles seg i hövvet och orkar ingenting av de här vädret, lite snö tar jag hellre än den här gegganHär i Skåne (Malmö med omnejd) skiner solen!!
Ja man måste ha lite sol för att pigga till sig.
-
RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 11:11:19 följande:Å Bubblis snorar som en tok åxå, skulle absolut funka å dra ungen på väggen o hänga tapet efter Jädrans förkylningar! Man skulle ha ett hus i utlandet åxå och vara där under dessa månader..
Stackars Bubblis. Krya på henne.De senaste 2 åren har vi åkt iväg på solsemester innan jul. Jag har sagt varje gång att det är som balsam för själen med avkoppling och sol.RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 11:12:51 följande:Ja gud ja!! Kanske därför man går omkring som en zombie här och segar just nu, ljusterapi kanske skulle va nåt för Bubbel mammanSpännande! Men kan tänka mig att det är svårt att ta det lugnt.Zvartaliljan skrev 2009-11-20 11:11:46 följande:Slemproppen har gått...är säker på att det är den...med Maia gick den 3 veckor innan hon kom...tycker ni jag ska ringa förlossningen ändå? Känns onödigt va? Jag ska till min läkare på måndag för att kontrollera tappen så det kan väl vänta tills dess? Känns som att åker jag in nu så lägger de säkert in mig för att jag ska vila...o det gör mig 10ggr mer stressad för jag har 1000saker att göra...dussintals paket att packa... -
Åh vad skönt att ha de ur världen!Tjollabolla skrev 2009-11-20 13:25:52 följande:Hej flickor!Jag är såååå glaaad idag! Det ringde en söt liten dam från Försäkringskassan i morse och frågade hur det var med mig, hur illa det var och lite annat. Så sjukskrivningen är godkänd och det är sååå jäkla skönt att veta! Snabbt gick det oxå, jag skickade in den för 1½ vecka sen Är sjukskriven till 15 jan, men hon tyckte gott jag skulle va sjukskriven tills bebisen kom så ont som jag hade så skulle jag inte behöva ta FP innan. Undebara människa! *Tjolla löves Försäkringskassan*
-
RååSa BuBBlan skrev 2009-11-20 13:27:54 följande:
Vi va ju åxå iväg förra året i Oktober, kanonskönt! Men när vi kom hem så gick man nästan in i väggen av mörkret och kylan, jag klarade inte den kontrasten som skedde så fort, blev nästan läskigt deppig när vi kom hemNämen usch, sånt är jobbigt. Vi åkte precis innan jul så bara kort därefter börjar det bli ljusare....kändes det som iaf.
-
Annars har jag sett att kaffefilter är perfekt till det ändamålet. Har för mig att jag såg det på 'The Voice' en morgon när jag var hemma med Moa när hon var sjuk.Tjollabolla skrev 2009-11-20 13:42:42 följande:Underbart! Har en ny duk här full med stearin -
Jag har handlat ett Moloplagg idag till Moa.