• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tjollabolla skrev 2009-11-16 18:26:27 följande:
    Ja jag tyckte det var fint, men sambon bara rynkade på näsan. Som alltid! *suck*
    Moa har en tjej i sin klass som heter Rio. Coolt tycker jag. Sen är det ett namn jag gillar från gymnasietiden och det är Carmita.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 16:22:10 följande:
    Verkligen skumt för jag ser ingen smile Jaaa, snälla kika!! Och köp den om den finns!! Måste ha den innan fredag i så fall nämligen Gulligt av dig!!
    Hahaha... nu såg jag. Glömde och klicka på Fransa Kids. De hade den i storlek 92 (24 månader) De hade aldrig haft den i större. Jag blev lite stressad där och kom inte ihåg vad du skrev om storlek 92..... men är det så att du vill ha den så köper jag den imorgon och skickar pronto.

Gud vad storlek 92 är pyttigt. Moa har 128 så då är ju allt pyttigt iofs.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 18:55:44 följande:
    Jaaa, 92 blir jättebra!!! Har de webbutik? *förvirrad* Hur vet du att de hade den i 92 annars? Konstigt att Nelly bara har den i större? Mycket mysko Men får jag min klänning så blir jag såååå lycklig!!! Tack tack tack
    Nej, de har tyvärr ingen webbutik. Det är en affär som ligger precis bredvid ingången till det kontorsstället där vi hyr. Så jag svängde inom och kollade en riktigt snabbis då jag eg var lite försenad att hämta barnen. Kan det stämma att den kostade 349
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 20:24:28 följande:
    Åh, vad snäll du är!!! Tom billigare än på Nelly då ju! Perfekt Inboxa konto så slänger jag över pengar till dig imorgon förmiddag! Vad kan frakten gå på tro?
    Aha, var den billigare. Men det är kanske för att det är mindre storlekar då. Ingen aning vad frakten går på....men det kan fixa i efterhand. Jag inboxar och så behöver jag din adress.
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-16 20:32:50 följande:
    Adress kan vara bra ja *går på små moln* Hade helt gett upp när du gav mig hoppet åter!
    Är så kul att kunna hjälpa till.
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 21:25:25 följande:
    Någon som vet var julia o nelly tagit vägen?
    Hon har avreggat sig.
  • Morty
    SmillaMilla skrev 2009-11-16 21:26:06 följande:
    Åhhh det vill jag också veta!!!!!!!!!!
    Jag oxå!!!
  • Morty

Såå... looovar nu ska jag inte spamma mera. Dax att kika på Ullared (vi har spelat in det - gör vi nästan alltid med alla program för att slippa all tråkig reklam så den kan vi spola förbi ) Samt att jag ska sy lite hundsvansar m m till dansuppvisning om ett par veckor.

• Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 11:42:45 följande:
    skit också nu var jag sen igen ot men är det nån som vet om det går att få tag i villervallas gröna vårjacka med stjärnor i nån butik?? nån som sett den i sin lokala butik?
    Jag kan kika här när jag ändå är ute och shoppar på lunchen. Vilken storlek?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15