• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-17 13:13:08 följande:
    inga kvar

åhh snäll du är

gahh så gick jag in och solade och missade detta om du ska kolla nån annan lunch så strl 104 och 116
    Ingen fara jag gick in och kikade ändå. Men inga vårjackor alls vid Villervalla sortimentet. Sorry!
    Everlonn skrev 2009-11-17 12:50:50 följande:
    Har slängt över pengarna nu Tackar igen för min del av lunchshoppingen
    1 st klänning inhandlad i storlek 92. Skickas till 'skogen' idag.
    lillronya skrev 2009-11-17 12:47:27 följande:
    Hej i tråden!Konstigt att jag alltid kommer hit när ingen annan är här.
    Hej! Bad timing.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 13:25:26 följande:
    vad du är söt tack ändå
    De har 30% på alla vinterkläder hos Fifi & Charlie. Fast du har väl vinter outfits vad du behöver och slut på pengarna sen salgen.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 13:30:17 följande:
    ohhh vilka färger fanns där på jacka och byxor??
    Ingen stenkoll direkt men där var ett par Liptsick jackor tror jag. Nån blå också har jag för mig. Jag kan kolla lite mer ordentligt om du vill eller ring dit.
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-11-17 13:35:12 följande:
    lite sugen på allt i det blåa är jag nog allt strl 110 i jacka och 98 eller 104 i byxor
    Om jag har tid så kan jag svänga inom innan jag går hem.
  • Morty
    lillronya skrev 2009-11-17 13:45:16 följande:
    Oh vad den var billig!!
    Har maken din börjat jobba igen? Han var väl sjukskriven? Hoppas han mår bättre iaf!
  • Morty
    Everlonn skrev 2009-11-17 14:00:02 följande:
    Taaaack!! Skogen Jaaaa nästan
    Här nere har vi ju knappt någon skog. Därför bor alla i skogen för mig.

När vi i somras körde till Kolmorden & Sthlm så frågade vår dotter vad alla de där träden var. Skog svarade ju vi. Åååhhh en RITKIG skog!! Exotiskt värre!!!
    Nämen ...alltså visst har de varit iväg med dagis o s v i skogen. Men det är ju annorlunda mot när man kör på vägarna som är kantade med skog.
  • Morty

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 14:23:42 följande:

Go dagens!Dagens rehab avklarad och jag tjatade mig till en utskrivning Jädrans vilken envis läkare men jag va strået vassare Firade med lite hopping från bästaste Småvi, 2 tröjor och nya tjusiga påslakansetet
    Grattis!!!

Bra att vara envis! Det får du vara med 'sluta rökandet' och träning (antar att du fick några träningsuppgifter att göra där hemma). Shopping brukar få en till å må så bra!
  • Morty

Softshellen från Molo som kom nu höstkollektionen. Tror ni man kan använda den som vårjacka sen också?

• Morty
    Busbellan skrev 2009-11-17 17:49:21 följande:
    Hej hej tjejer!! Hur fin var inte denna då, nu börjar jag bli shoppingsugen igen www.busochrackartyg.com/product1213/category0... Bör inte shoppa egentligen har ju precis shoppat nytt objektiv till kameran, men det är väl inte samma kassa
    Mmmm den var jättefin...men VARFÖR har de den bara upp till 116

Vad blev det för objektiv?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15