Inlägg från: Morty
|
-
En lila Softshell med 30% rabatt.
Hon blev så fin i den. Tog storlek 140!!!
-
Ja, de har 30% på alla Molo ytterplagg.lillronya skrev 2009-11-20 18:55:29 följande:Bra rabatt!! Oj 140! Passade den bra?
Ja, jag tycker inte den såg för stor ut faktiskt. Jag kan ta bild imorgon. Jackan åkte på med en gång samt att barnen är hos farmor och sover över. Tror att 128 hade blivit för liten snabbt. Tanken är eg att ha den till våren men ibland blir hon så varm i sin vinterjacka/täckjacka så då tyckte jag detta var ett bra alternativ. Får säkert plats med en lurv under.
-
Det kan jag tänka mig att han var.Flock skrev 2009-11-20 19:09:06 följande:Hej hej! Äntligen fick jag sätta mig ner en stund.. liiiten stund innan läggdax av godisburk Morty: Vad fint med en lila Softshell!! Jag köpte en blå till godis och jag är så nöjd. Idag hade han den på och spaceluvan och han var finast på stan...
-
I en lokal butik som heter Fifi & Charlie. Ligger i Höllviken.na96gen skrev 2009-11-20 19:25:54 följande:Morty : Var var det rea någonstans ? sugen att shoppa -
Jaaaa!!! Jag vet inte om jag eller dottern är lyckligast.Buttelina skrev 2009-11-20 19:32:57 följande:åhh har du köpt en lila niiice
Löjligt kanske men jag tycker den är så himla fin.mm... Men snart ska väl det komma igång med lite mer reor, eller?na96gen skrev 2009-11-20 19:32:59 följande:Morty: aha . trist men kul för dig -
Hej!!!jojoa75 skrev 2009-11-20 19:37:29 följande:kikar in o säger hej.. lite mycket som händer runt omkring just nu o jag har inte samma tid att vara här som innan, men ville bara vinka lite o skicka massa love! -
Så nu har jag och maken varit och käkat på en av restaurangerna i 'byn'. Ovanligt att sitta bara vi 2 helt luuuuugnt och ingen som klättrar runt.
Ingen som fått nys om några Molo nyheter dyker upp första veckan i december? -
Usch då, stackars E.lillronya skrev 2009-11-20 22:09:12 följande:VAd bra! Jag gav alvedon nu, efter att han kräkt ner både sej själv och mej. Våra barn gör så av feber, därav min lilla panik övera tt ge medicin.
*kram till både mamman och lille sjuklingen*
-
Ja jättemysigt.lillronya skrev 2009-11-20 22:19:55 följande:Låter mysigt. Hörde bara att molo förväntas komma nu snart, men inget datum...
Någon som vet något om vad som komma skall? -
Ullis 10 skrev 2009-11-20 22:38:27 följande:
har hört 1:e dec, har tjuvkikat på vårens plagg (urläckert till pojk kan jag säga - kollade ej tjej), men vet inte vad som kommer i detta släppet alls...Åh lyllos!!! Skoj! Shit vad det ska bli spännande, precis som vi varje släpp.
Guuuuuuuuuuuuud vad jag är nyfiken!!!!