• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:30:30 följande:
    Ligger en STOR HÖG här på köksbänken som ska ut Allt i 92 är för smått här nu så 
    aha då kan jag vara lugn tills det kommit ut då ;)
    ååå shopping sugen :D
  • 1 och 1 är 3
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:30:30 följande:
    Ligger en STOR HÖG här på köksbänken som ska ut Allt i 92 är för smått här nu så 
    JAAAAAAAAAA!!!! Va bara inne en snabbis igår så jag kommenterade inte. Skönt att allt löst sej!!! Å välkommen tillbaka! De har varit tomt här inne utan dej! Kanske husägare i slutet av veckan säjer du, blir de e gård ala Ronya på landet?
    080826 - Puma Teolin
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-12 16:12:20
    Tack

Härligt att vara saknad ialla fall {#lang_emotions_kiss}

Nja.. Inte riktigt såååå lantligt blir det men inte långt ifrån

Det är ju det gula 1700-tals huset som lockar, 250 kvm och 9 rok.. Får se om det går i lås med allt.. Hoppas våra köpare inte flytt iväg nu av detta {#lang_emotions_undecided}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Dagens BÄSTA mail

Gällande HSB:s brf xxxx nr xxx, lgh xxx, säljare Tomas xxx och Anna xxx.

Bekräftar härmed att vi släpper befintlig pant i ovannämda bostadsrätt med omedelbar verkan.

Tomas xxx och Anna xxx kommer att få ett skriftligt underteknat dokument med samma
    bekräftelse via post

Med vänlig hälsning
    xxxxx xxxxxx
    Privatrådgivare
    Licensierad av SwedSec AB

Hade det vart Fredag hade jag tatt fram skumpan

• lillronya
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 16:27:53 följande:
    Dagens BÄSTA mail Gällande HSB:s brf xxxx nr xxx, lgh xxx, säljare Tomas xxx och Anna xxx. Bekräftar härmed att vi släpper befintlig pant i ovannämda bostadsrätt med omedelbar verkan. Tomas xxx och Anna xxx kommer att få ett skriftligt underteknat dokument med samma bekräftelse via post Med vänlig hälsningxxxxx xxxxxxPrivatrådgivareLicensierad av SwedSec ABHade det vart Fredag hade jag tatt fram skumpan
    Äh fram med skumpan iaf!!! Verkligen värt att fira!!

Har också saknat dej såklart! Tjuvläste bakåt i tråden igår och såg elendet ang lägenheten. Så skönt att det ordnat sej!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-12 16:30:23 följande:
    Äh fram med skumpan iaf!!! Verkligen värt att fira!!Har också saknat dej såklart! Tjuvläste bakåt i tråden igår och såg elendet ang lägenheten. Så skönt att det ordnat sej!
    Gubben är på styrelsemöte och jag gillar inte att skumpa ensam

Ja gud ja!!! NU börjar det sjunka in att det verkligen är över....

Kul å se dig Det va ett tag sen...

Dags för lite middag här...

Kikar in ikväll
  • Tejja
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 16:27:53 följande:
    Dagens BÄSTA mail Gällande HSB:s brf xxxx nr xxx, lgh xxx, säljare Tomas xxx och Anna xxx. Bekräftar härmed att vi släpper befintlig pant i ovannämda bostadsrätt med omedelbar verkan. Tomas xxx och Anna xxx kommer att få ett skriftligt underteknat dokument med samma bekräftelse via post Med vänlig hälsning xxxxx xxxxxx Privatrådgivare Licensierad av SwedSec AB Hade det vart Fredag hade jag tatt fram skumpan
    GRATTIS!!!!!

Jag fick ett inte lika roligt mail- även om det inte var så allvarligt så blev jag änså lite ställd.

Jag vann en auktion på T i morse. Chansade på att A skulle gilla den. NU kom hon hem från skolan och gillade den inte det minsta.

Jag skickade ett mail till tjejen jag vann den av och sa att jag betalar in pengarna för jackan, men om hon ville kunde hon behålla den ändå och sälja den igen- eller skicka den till mig om hon ville bli av med den.

Hon skickade snabbt ett mail till mig som löd så här;

"Men herregud....alla bud är bindande på Tradera!!!!!!Du får betala inom tre dagar och sälja sjäv!"

Var inte min mening att stöta mig med henne, men hon blev visst sur.
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-10-12 16:36:50 följande:
    GRATTIS!!!!!Jag fick ett inte lika roligt mail- även om det inte var så allvarligt så blev jag änså lite ställd.Jag vann en auktion på T i morse. Chansade på att A skulle gilla den. NU kom hon hem från skolan och gillade den inte det minsta.Jag skickade ett mail till tjejen jag vann den av och sa att jag betalar in pengarna för jackan, men om hon ville kunde hon behålla den ändå och sälja den igen- eller skicka den till mig om hon ville bli av med den.Hon skickade snabbt ett mail till mig som löd så här; "Men herregud....alla bud är bindande på Tradera!!!!!!Du får betala inom tre dagar och sälja sjäv!"Var inte min mening att stöta mig med henne, men hon blev visst sur.
    haha sicket pucko
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Tasha78

finns det kanske något märke som gör snygga babybadbyxor

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15