• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • MammatillO

Hmm är det normalt att en bodysuit spricker vid knapparna vid 2 dagars användning? inget våld har brukats .

har reklamerat men butiksägarinnan sa att hon inte trodde det skulle godkännas .

• 1 och 1 är 3
    MammatillO skrev 2009-10-12 18:15:17 följande:
    Hmm är det normalt att en bodysuit spricker vid knapparna vid 2 dagars användning? inget våld har brukats .har reklamerat men butiksägarinnan sa att hon inte trodde det skulle godkännas .
    De va de dummaste jag hört! Klart de ska godkännas som en reklamation om det är spruckit i tyget sidan om knappen så att säja, det är ju knappast vanligt slitage!

Gokväll i tråden!
    080826 - Puma Teolin
  • Zvartaliljan
    Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:11:40 följande:
    Hej på er. Finns det någon med erfarenhet av småfolks stickade vantar/mössor??? Vann dessa idag och undrar om någon vet om de är små eller stora i storleken??? Med det priset var jag tvungen att chansa www.tradera.com/Sot-mossa-med-tillhorande-van...
    De är suuuupersmå i storleken...iaf mössorna. Maia kunde inte ha 86/92 förra året, o då hade hon bara runt 44-46cm runt huvudet. Om jag skulle köpa en till henne nu när hon har 48cm runt huvudet så skulle jag köpa 122/128!
  • Buttelina
    Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:11:40 följande:
    Hej på er. Finns det någon med erfarenhet av småfolks stickade vantar/mössor??? Vann dessa idag och undrar om någon vet om de är små eller stora i storleken???Med det priset var jag tvungen att chansa www.tradera.com/Sot-mossa-med-tillhorande-van...
    små i strl har jag hört
    MammatillO skrev 2009-10-12 18:15:17 följande:
    Hmm är det normalt att en bodysuit spricker vid knapparna vid 2 dagars användning? inget våld har brukats .har reklamerat men butiksägarinnan sa att hon inte trodde det skulle godkännas .
    SKITSNACK!! det ska reklameras!! vilken butik var det?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Olivers  Mamma

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:06:06 följande:

JA!!! Det har gått över förväntan och vi är såååååååå lättade!!!PANTEN ÄR BORTA!!!!!!! Bankerna har utrett frågan och vi har i läget inte kunnat förutse det inträffade... Pga sekretessen kan vi inte få veta exakt vad som skett, men mellan raderna så är det säljarna som försökt blåsa oss på den halva miljonen... Det gick dock INTE!!! Efterverkningarna kommer åt deras håll inte vårt... Kan inte ens uttrycka i ord hur det känns just nu, bara LÄTTNAD!!Tack! Bubblis gillar å berätta storys
    GRATTIS!!!!!
  • Zvartaliljan
    Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:30:57 följande:
    Ojj då....då passar detta en nyfödd då Tack för info, den får åka tillbaka till T igen!
    ja lägg du ut det o bara skicka hit det
    Fast det står ju ingen storlek i auktionen, kanske hon lagt den fel så det är en annan storlek än 62/68
  • Linastrumpan

Liljan o Loppan: ja min förhoppning är att det är fel storlek, verkar ju vara en nybörjare så man kan ju alltid hoppas.... Finns/fanns de i 62/68? Om det inte passar min dotter kan det få flytta hem till dig

• SmillaMilla

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 16:27:53 följande:

Dagens BÄSTA mail Gällande HSB:s brf xxxx nr xxx, lgh xxx, säljare Tomas xxx och Anna xxx. Bekräftar härmed att vi släpper befintlig pant i ovannämda bostadsrätt med omedelbar verkan. Tomas xxx och Anna xxx kommer att få ett skriftligt underteknat dokument med samma bekräftelse via post Med vänlig hälsning xxxxx xxxxxx Privatrådgivare Licensierad av SwedSec AB Hade det vart Fredag hade jag tatt fram skumpan
    GRATTIS!!!!!!
  • Zvartaliljan
    Linastrumpan skrev 2009-10-12 18:38:27 följande:
    Liljan o Loppan: ja min förhoppning är att det är fel storlek, verkar ju vara en nybörjare så man kan ju alltid hoppas.... Finns/fanns de i 62/68? Om det inte passar min dotter kan det få flytta hem till dig
    jo jag tror de fanns i 62/68. Jag får veta om det är en tös som gömmer sig därinne imorgon o i så fall vill jag absolut ha det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15