• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • RååSa BuBBlan
    Tejja skrev 2009-10-12 18:55:55 följande:
    Nu är jag sådär OT igen, men nu skickade hon ett nytt mail, efter att jag frågat vadan den sura tonen i hennes mail handlade om. Detta var vad hon skrev:Jo men detta var precis vad som brukar hända med oseriösa köpare...........vet du hur många oseriösa köpare det finns på Tradera?Hoppas du är seriös och inget annat..........har då inte kommit några pengar och du skrev att du satte in dem i morse?Men jag väntar väl in morgondagen får vi se...........mvh XXX
    Öh....

Och oseriösa säljare finns det åxå.... Och otrevliga med
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    malinkaunitz skrev 2009-10-12 19:00:36 följande:
    Kan jag få komma in till dig ? :) Skulle plinga dig :)
    Fixar
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Tejja
    Olivers Mamma skrev 2009-10-12 19:00:45 följande:
    men vilken otrevlig människa
    Tjollabolla skrev 2009-10-12 18:58:32 följande:
    Men herregud! Allvar?! Liiite trevlig kan man kanske vara...
    Gissa om jag har bitit mig i fingrarna många gånger och skrivit om mailen för att hålla en trevlig ton tillbkas till dessa tråkmail jag har fått från henne.
    Jag förstår fortfarande inte hur hon kan bli sne för att jag frågar om hon vill behålla jackan OCH samtidigt få betalt för den.

Visst, om jag skickat ett mail där jag ville ta tillbaks mitt vinnande bud så förstår jag henne, men detta? {#lang_emotions_undecided}
  • Damien och Adrian
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 15:01:56 följande:
    *lycklig och lättad* Hej tjejer!!!
    Grattis!
    stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • Damien och Adrian

Hej tjejer, allt väl?

Jag är himla trött och svullen, är så trött på att vara gravid. Fått paket från T som ska hämtas ut, det är väl någon fin Molo jag köpt... {#lang_emotions_dreamer}

ska vila lite men kikar nog in igen senare, tjuvläste lite bara medan maken leker med sonen.

stolt mamma till Damien (070913) och en till kille, Adrian, på G (BF 11 nov)
  • ängeln83

Godkväll sötnosar.

Smiter in en runda i väntan på att Liam ska somna, tror dock han håller igång några timmar till. Imorgon ska jag till jobbet och plocka ur mitt skåp, känns lite halv konstigt att redan sluta, jag var ju iaf inställd på några veckor till. Men men, doktorn skrev VILA med stora bokstäver på min lapp så det är väl bara att lyda

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • karmasus

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 18:44:47 följande:

KARMASUS!!!!!!Släpp iiiiiin mig *kan inte svara jue*
    Fixat =) tror jag...
    Har råkat ta bort gästboken .. ooups
  • Tejja
    ängeln83 skrev 2009-10-12 19:13:17 följande:
    Godkväll sötnosar. Smiter in en runda i väntan på att Liam ska somna, tror dock han håller igång några timmar till. Imorgon ska jag till jobbet och plocka ur mitt skåp, känns lite halv konstigt att redan sluta, jag var ju iaf inställd på några veckor till. Men men, doktorn skrev VILA med stora bokstäver på min lapp så det är väl bara att lyda
    Förstår att det känns snopet att inte jobba mer, men farbror doktorn ska man ju lyssna på!
    Incommunicado skrev 2009-10-12 19:10:47 följande:
    Hej tjejer, allt väl? Jag är himla trött och svullen, är så trött på att vara gravid. Fått paket från T som ska hämtas ut, det är väl någon fin Molo jag köpt... ska vila lite men kikar nog in igen senare, tjuvläste lite bara medan maken leker med sonen.
    Ett är säkert, det finns ingen graviditet som varat för evigt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15