• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Zvartaliljan
    ängeln83 skrev 2009-10-12 19:13:17 följande:
    Godkväll sötnosar. Smiter in en runda i väntan på att Liam ska somna, tror dock han håller igång några timmar till. Imorgon ska jag till jobbet och plocka ur mitt skåp, känns lite halv konstigt att redan sluta, jag var ju iaf inställd på några veckor till. Men men, doktorn skrev VILA med stora bokstäver på min lapp så det är väl bara att lyda
    vilken v. är du i nu?
    Jag fick besked idag att jag är sjukskriven minst resten av graviditeten...känns ju mindre skoj Men jag smygjobbar ju ändå...annars skulle det inte gå. O så är jag alldeles för rastlös för att lyssna på farbror doktorn {#lang_emotions_sealed} Hittar på saker hela tiden som jag måste göra...pallar verkligen inte att bara vila hela dagarna! Sen får man ont som f*n bara för att man inte lyssnar o tar det lugnt...dum är man...men mitt psyke mår verkligen inte bra av ständig vila...jag blir jättedeprimerad i så fall. Så pest eller kolera typ...hoppas på att bli lite uppiggad imorgon då vi ska tjuvkika på vem som gömmer sig därinne
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-10-12 14:08:24 följande:
    Det har jag gjort men du ser inte det förrän imorgon tror jag
    Helt ok, du hade ju iaf koll på att du betalat då iaf . Date?
    /den påträngande
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Stormis
    Zvartaliljan skrev 2009-10-12 19:40:33 följande:
    jag har gjort det nu också iaf
    , men det visste jag att du skulle med . Var det imorgon det var ul???

Ska ner och äta lite nu!

*away*
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF 0912 ♥♥♥
  • Helle

Hej hej

Efter en helg borta så kom vi hem igår eftermiddag och då fungerar inte nätet. Inte direkt smidigt när man har jobbet på webben.

Mannen som är datasnubbe är på tjänsteresa tio dagar på en annan kontinent och så länge kan jag ju inte vänta på hjälp så efter diverse samtal med honom och vår leverantör så fungerar det igen

Inte direkt smidigt att behöva ringa och vänta hos leverantören i en halvtimma innan man kommer fram när all utrustning är i källaren och man har två vakna barn som springer runt och kan hitta på allsköns bus. Kan säga att jag var något svettig när det var klart, men nu fungerar det i a f

Vad händer här? Får läsa tillbaka lite, men en snabb uppdatering är aldrig fel

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15