• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tejja

Jag läser mitt mail till henne om och om igen, för att se om det kunnas misstolkas-men jag tycker inte det.

Läs och bedöm själva:

Hej

Jag gjorde en chansning på jackan och köpte den utan att min dotter sett den och hon nu när hon kommit hem från skolan och fick se den så tyckte hon inte om den.
    Om du vill får du behålla jackan och lägga ut den igen, givetvis får du pengarna för den iallfall.

Eller om du vill bli av med den, så skicka hit den, så får jag lägga ut den eller sälja den på annat vis.

Mvh Therése Jensen

• Buttelina
    Tejja skrev 2009-10-12 16:41:01 följande:
    Jag läser mitt mail till henne om och om igen, för att se om det kunnas misstolkas-men jag tycker inte det.Läs och bedöm själva:HejJag gjorde en chansning på jackan och köpte den utan att min dotter sett den och hon nu när hon kommit hem från skolan och fick se den så tyckte hon inte om den. Om du vill får du behålla jackan och lägga ut den igen, givetvis får du pengarna för den iallfall.Eller om du vill bli av med den, så skicka hit den, så får jag lägga ut den eller sälja den på annat vis.Mvh Therése Jensen
    det går inte att misstolkas
  • Tejja
    Buttelina skrev 2009-10-12 16:43:13 följande:
    det går inte att misstolkas
    Tack! jag började bli lite orolig här!
    Var det jättedumt av mig att göra så?
    Visst jag skulle förlora 40 kronor + frakt, men jag tänkte att hon ju redan hade auktionen färdig och det var ett enkelt sätt att få in lite extra pengar. Men tydligen så var jag helt ute och cyklade....

Antar att jag får mitt första minus nu...
  • Buttelina
    Tejja skrev 2009-10-12 16:46:37 följande:
    Tack! jag började bli lite orolig här!Var det jättedumt av mig att göra så?Visst jag skulle förlora 40 kronor + frakt, men jag tänkte att hon ju redan hade auktionen färdig och det var ett enkelt sätt att få in lite extra pengar. Men tydligen så var jag helt ute och cyklade....Antar att jag får mitt första minus nu...
    nä verkligen inte dumt!! tyckte att det var snällt!! jag hade lätt tackat och tagit emot de 40kr och lagt ut den igen.
  • högbergarna
    Tejja skrev 2009-10-12 16:46:37 följande:
    Tack! jag började bli lite orolig här!Var det jättedumt av mig att göra så?Visst jag skulle förlora 40 kronor + frakt, men jag tänkte att hon ju redan hade auktionen färdig och det var ett enkelt sätt att få in lite extra pengar. Men tydligen så var jag helt ute och cyklade....Antar att jag får mitt första minus nu...
    I så fall tycker jag du ska bestrida minuset hos tradera o visa mailen som bevis. Kära nån att bli stött av ngt sådant! Hon kan itne ha fattat vad du menade! Fastän det stod klart o tydligt!

Hej förresten! Tillbaka från middagsvila. Fick sova nästan 2 timmar. Sedan ringde telefonen 4 gånger på raken o väckte Knut så... Annars hade jag nog fått sova minst 30 minuter till. Skönt iallafall med lite sömn såhär efter slitig helg!

Svärmoder ringde o frågade om vi villa ha barnvakt över fredag-lörnad natt så vi fick sova lite! Eftersom vi båda låter så trötta. Jättesnällt o verkligen behövligt men... jag vill inte lämna ifrån mig Knut!! Fy när han va mindre så välkomnade jag allt barnvaktande jag kunde få. Nu e han ju så mysig o rolig hela tiden så... Fast jag tror vi tackar ja iallafall. Vi behöver nog det.
  • Buttelina
    högbergarna skrev 2009-10-12 16:52:45 följande:
    I så fall tycker jag du ska bestrida minuset hos tradera o visa mailen som bevis. Kära nån att bli stött av ngt sådant! Hon kan itne ha fattat vad du menade! Fastän det stod klart o tydligt!Hej förresten! Tillbaka från middagsvila. Fick sova nästan 2 timmar. Sedan ringde telefonen 4 gånger på raken o väckte Knut så... Annars hade jag nog fått sova minst 30 minuter till. Skönt iallafall med lite sömn såhär efter slitig helg!Svärmoder ringde o frågade om vi villa ha barnvakt över fredag-lörnad natt så vi fick sova lite! Eftersom vi båda låter så trötta. Jättesnällt o verkligen behövligt men... jag vill inte lämna ifrån mig Knut!! Fy när han va mindre så välkomnade jag allt barnvaktande jag kunde få. Nu e han ju så mysig o rolig hela tiden så... Fast jag tror vi tackar ja iallafall. Vi behöver nog det.
    guud jag vet hur det är!! jag lämnade aldrig från mig barnen heller. första gången isabel sov borta var när lillebror föddes

tacka ni ja till barnvakten han har det säkert toppenbra där med
  • Tejja
    högbergarna skrev 2009-10-12 16:52:45 följande:
    I så fall tycker jag du ska bestrida minuset hos tradera o visa mailen som bevis. Kära nån att bli stött av ngt sådant! Hon kan itne ha fattat vad du menade! Fastän det stod klart o tydligt! Hej förresten! Tillbaka från middagsvila. Fick sova nästan 2 timmar. Sedan ringde telefonen 4 gånger på raken o väckte Knut så... Annars hade jag nog fått sova minst 30 minuter till. Skönt iallafall med lite sömn såhär efter slitig helg! Svärmoder ringde o frågade om vi villa ha barnvakt över fredag-lörnad natt så vi fick sova lite! Eftersom vi båda låter så trötta. Jättesnällt o verkligen behövligt men... jag vill inte lämna ifrån mig Knut!! Fy när han va mindre så välkomnade jag allt barnvaktande jag kunde få. Nu e han ju så mysig o rolig hela tiden så... Fast jag tror vi tackar ja iallafall. Vi behöver nog det.
    Buttelina skrev 2009-10-12 16:51:07 följande:
    nä verkligen inte dumt!! tyckte att det var snällt!! jag hade lätt tackat och tagit emot de 40kr och lagt ut den igen.
    Skönt att ni håller med mig!

Höbergarna; Klart att du ska tacka ja, även om det känns lite motigt att lämna bort. Men, som du sa, det kan kanske vara bra att fokusera på er lite oxå. Man får inte glömma bort att förhållanden sköter sig inte av sig själv, man måste jobba lite på dem!
  • högbergarna

Knut va inte gammal första gången han sov borta! Han va nog ca 1 vecka gammal. Men så föddes han med gomspalt o fick inte i sig mat så han va vaken dygnet runt o jag med så... Ja den barnvakten behövde jag för att leva typ! Men nu. Nu går ju allt så lätt o e så kul. Men visst. Det e bra att ha lite egentid oxå. Vi kommer tacka ja! :)

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15