Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-12-30 21:50:31 följande:
    Jo visst kan jag spara men jag ska verkligen inte shoppa massa "onödigt" nu. *sitter på händerna*Tror jag ska ta en Time out och äta upp resten av äppelpajen från igår Hoppas någon köpt lurven tills jag är tillbaka så slipper jag
    nä förstår dig

åhh äppelpaj, det var riktigt längesen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    jompa skrev 2009-12-30 21:55:09 följande:
    har du lindex jeans?tycker du att de är små i stl eller är det bara jag som missat att mina barn växt en del på längden?
    ja jag har lindex eans de med muddar.. köpte 110 till lillebror och de sitter sådär skönt baggy. 104 hade suttit perfekt. 98 hade varit för små
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-30 21:54:24 följande:
    Å först läste jag att han hade fått NS och höll på att ramla av stolen! Gillar han de då? Han är ju så snygg i jeans.Idag har E haft cheap mondayjeansen och där snackar vi häng! Utan blöja med ju. Så cool.
    hehe nä till ns har jag inte kommit än
    ja han gillade nog dom lite det får bli dagens outfit imorgon slänger in bild då
    Fantastiska Skatt skrev 2009-12-30 21:54:37 följande:
    Söta kottarna i fina lurvar Oliwer har vuxit ur sin fiiina turkos/orangea *lessen i ögat*
    tack åhh den är sååå underbar. jag har den i 104 så den funkar ett tag till
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 21:55:34 följande:
    Du är helt galen som säljer finaste lurven om du frågar mig! Jag hade tagit den direkt om inte maken hade kontrat med att jag visst vill ha en ny matta till köket som svar på frågan om jag ska ta köp-nu
    haha men skit i mattan nu
    jaja jag lider inte om den inte blir såld liksom
    Duntoffla skrev 2009-12-30 21:56:09 följande:
    Ja, jag gjorde någon amerikansk variant i går då vi hade ett gäng äpplen som höll på att ruttna. DEn har lock och grejer. Värsta pysselpajen
    oj haha vad sött.
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 22:04:24 följande:
    Näe- mitt samvete, med tanke på hur j**la dyr mattan är samt att vi faktiskt redan har några lurvar säger faktiskt nej...I`m in shock eftersom jag sällan lyssnar på det
    hehe jag vet att din gubbe tycker att du har galet många lurvar va {#lang_emotions_dreamer}.

där blev det köpnu på lurven, till en mycket bra person så jag inte behöver sakna den allt för mycket *vet att den är i bra händer*
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 22:06:20 följande:
    Bra köp skattmamman
    {#lang_emotions_dreamer} f*n nu saknar jag den ju attans MEN ja jag var TVUNGEN att sälja nån. kan inte ha 5 lurvar i samma strl {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-30 22:08:46 följande:
    Jag som tycker att jag behöver sälja lite. Hur många lurvar har du nu butte?
    hmm tror inte jag har så många kvar nu 11 kanske
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 22:09:27 följande:
    Joho..kan,kan man alltid Sen kanske man inte behöver det Lyssna inte på mig iofs, jag har inte kunnat sälja en enda lurv någonsin
    nä jag lyssnar inte på dig lillebror har galet mycket jackor till våren. 4 lurvar, två tunnare molo jackor (typ vind/skal) en idat vindjacka och en molo softshell... 7 jackor får RÄCKA!!!

jag har blivit lite besatt i vinterjackor med gahh. barnen har nu tillsammans 4 molojackor och sen har isabel 2 hummel (har en och en till på väg ) och två lindex. hmm 7 vinterjackor {#lang_emotions_dreamer}
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:16:32 följande:
    hmm tror inte jag har så många kvar nu 11 kanske nä jag lyssnar inte på dig lillebror har galet mycket jackor till våren. 4 lurvar, två tunnare molo jackor (typ vind/skal) en idat vindjacka och en molo softshell... 7 jackor får RÄCKA!!!jag har blivit lite besatt i vinterjackor med gahh. barnen har nu tillsammans 4 molojackor och sen har isabel 2 hummel (har en och en till på väg ) och två lindex. hmm 7 vinterjackor
    8 vinterjackor tom haha
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 22:19:08 följande:
    Man kan aldrig ha för många jackor..Ännu ett Smultronmotto Vi har hur många jackor som helst och det är baaaara roligt Gissar att du inte kunde stå emot rean på den svarta Hummeln
    hehe nä det fick bli en från krumelur till 30% satans fin alltså!!
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:19:28 följande:
    Du e ju knäpp. Hinner de verkligen använda dem?
    jaaaaadå lillebror har en grön och en blå. isabel har en lila och en orange + hummlarna då lindexjackorna använde vi mest som övergångsjackor.
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-30 22:20:19 följande:
    Du får helt enkelt skaffa fler barn att handla till. Vi har två lurvar, en vantfleece och en NSfleece. Till småttarna alltså.Sen har Nikita två och Alicia och jag vars en.Det är kul med jackor!När är det läge att lägga ut en IdaT-anorak?
    jag får nog göra det

du har så laaagom med jackor ju att nu nästan får handla ett par till

ja anoraken borde väl funka att lägga ut jag har fått bud på linnen så varför inte liksom testa
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:22:55 följande:
    hehe nä det fick bli en från krumelur till 30% satans fin alltså!! jaaaaadå lillebror har en grön och en blå. isabel har en lila och en orange + hummlarna då lindexjackorna använde vi mest som övergångsjackor.
    räknade lite nu.. inte en enda av märkesjackorna är köpta till ordpris. utan bara salg och reor.. ord pris för 4 molo och två hummel skulle varit 5800kr, men jag har betalat 2750kr för alla 6 {#lang_emotions_tongue_out} tycker jag känns ok jag kommer ju få tillbaka ca 400- 500kr/st om de säljes i fint skick sen så...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15