Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-12-30 22:26:10 följande:
    OT- hur är Me&I´s velourbyxor med resår nertill i storlek? Någon som vet? Har ett par med lös mudd och de är rätt stora. SKiljer det sig från de andra? ÄR sugen på oranga.
    tycker dom är långsmala 86/92 räcker till noel
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:28:31 följande:
    Anorak brukar ofta vara i tunnare material och utan dragkedja+ huva. Typ en sån här;
    åhhh lillplutten
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:29:12 följande:
    Ok, bra. Tack! Och VV´s bör han ha 98 i?
    nä 92 räcker men 98 funkar. dom jag har på t passar fortfarande bia
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:30:47 följande:
    Jag fick värsta nostalgitrippen när jag la ut det. Vad liten han var där. Och nu är han världens pratnisse som är tvärtemot jämt
    ja pytteliten ju
    hehe lillebror är i en fasansfull period. lyssnar inte och bara skrattar när man "skäller" på honom gahh
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:31:53 följande:
    Ok, bra att veta. Var lite sugen på VV´s rea men det fanns inga brallor i 92 eller 98. Inte på rea överhuvudtaget.
    köp på t
  • Buttelina
    Buttelina skrev 2009-12-30 22:32:40 följande:
    köp på t
    eller du ville ha orange haha jag har inte lagt ut dom orange än *virrig*
  • Buttelina
    lillronya skrev 2009-12-30 22:31:37 följande:
    Gillar också rea och salg! Köper helst inte alls på fullpris. Tror inte jag heller har nåt just nu köpt för fullpris. *funderar* Ytterkläder alltså...
    hmm jag har köpt nån lurv och hmm hummeloverallerna till fullpris... annars inget
  • Buttelina

Duntoffla skrev 2009-12-30 22:34:03 följande:
    Känner igen där där också. Det är fight varje dag. Nu vägrar han att ha kläder på sig. Har man tur får man på en blöja efter en brottningsmatch men kläder är ursvårt. Han blir tokarg!Sen får jag inte göra något alls. Neej, mamma! Snacka om att vara ratad helt och fullt. Får inte ens trösta, då går han till pappa. *värker lite i mammahjärtat*
    åhh det är jobbigt!! men man får trösta sig med att det bara är en fas
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:34:34 följande:
    VIll inte ha gröna
    nä de orange har jag inte lagt ut än kom jag på
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2009-12-30 22:45:14 följande:
    Ja, jag hoppas att det är övergående för det är bara pappa som duger. Eller mormor osv. Bara det inte är jag Det har ju varit tvärtom förut men det blir mer påtagligt när barnet själv kan prata och säga NEJ MAMMA! Allting går över intalar jag migÄn? Håller ögonen öppna
    jadå det går över! tror de flesta barn har haft en sån period. men det värker!! isabel ville inte gå hem från dagis för nån vecka sen "men mamma det är roligare här på dagis"

även om jag förstår att hon har mer kul på dagis med sina 10 kompisar än vad hon har med mig på lekplatsen (brukar BARA vara vi som är ute här på vintern {#lang_emotions_undecided}) så värker det till i mammahjärtat. samtidigt tycker jag att det är skitkul att hon trivs så bra på dagiset
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-12-30 22:55:08 följande:
    På tal om skaloverall- jag har idag bestämt att Max ska få nya fina gröna overallen från Pop,den är sååå snygg
    hmm ja den var ju rät fin {#lang_emotions_dreamer} men när använder man dom jag har haft katvigen 1 gång bara
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15