Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Helle skrev 2009-12-31 12:18:59 följande:
    Många färger blir det och som sagt fina. Den här fågeln får dock inte visa mer, men man blir inte besviken i a f Me like mini/midiappel Ingen med 116 i en molooverall från hösten? En 104 då?
    förstår att du inte viskar
    mortillsju skrev 2009-12-31 12:19:13 följande:
    Tjoho vilka fina färger Nåt till grabbarna då??
    vet inte hmm, kommer bara ihåg karamellerna lillebror ska få en rosa/lime
    ängeln83 skrev 2009-12-31 12:19:30 följande:
    Men ååååh så fina Katvig färger, låter som nåt för Meja Hum, ja meee Men 110 lär ju bli tok stort ju.
    jaaa skitfina!! men är 110 såå stort?
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    LJ2 skrev 2010-01-01 14:17:47 följande:
    kollade bt nu...har jag missat nåt? liljans står det på minibebisbild???
    hon har fått sin son
  • Buttelina

Alla mina bilder utom standardmappen är borta och ändå hade jag betalat plus till typ feb... det skulle ju bli gratis med plus from första jan..

är era med borta??

• Buttelina
    Everlonn skrev 2010-01-01 16:00:50 följande:
    Alla mina bilder är oxå borta Hoppas de kommer tillbaka
    ja hoppas det
    Tasha78 skrev 2010-01-01 16:10:16 följande:
    ja allt är lustigt gäster kan komma in fast det är ikryssat att de inte kan så de har nog lite fel
    hmm hoppas att de löser det snart!!
    Zvartaliljan skrev 2010-01-01 16:35:53 följande:
    Hej! Skriver från mobilen lite kort bara. Får prata mer när vi fått komma hem, vilket troligen blir om 2 dagar. Mateo kom som ni nu vet den 30, jag gick länge hemma och förnekade värkarna och bara vägrade först inse att han tänkte komma...men när vi så kom in till förlossningen kl.3 så var jag öppen 4cm så då var det bara att inse att det inte gick att knipa 2 dagar till. Kl.11.39 är han född, ingen sugklocka denna gången så jag sprack inget och mår toppen hur förlossningen var i övrigt är väl dock inget jag kommer tala gott om...men lön för mödan fick jag ju han mår jättebra, vi ligger på vanliga bb och så fort hans vikt vänt uppåt igen så ska vi få åka hem en bättre bild på prinsen finns här om någon vill klistra in i bt: www.ltblekinge.se/halsaochvard/blekingesjukhu...
    så skönt att allt gick så bra gumman!! så söt han är och SÅ lik maia!! GUD alltså!
  • Buttelina
    Morty skrev 2010-01-01 16:55:27 följande:
    Usch, jag är ledsen. Löjligt egentligen kanske men barnen var ute och lekte innan och pappan ger dem en stor såg för att såga i en gren. Nu när vi fikade så berättar Mattis att han sågade i sina termobyxor. Det är inte hans fel - det är maken jag blir förbannad på. Hur f-n kan man tro att de ska 'klara' av sådant utan bevakning?? Vi som ska åka på skidsemester i februari och jag var nöjd med att vi hade både overall och termobyxor. Jag blir så när man inte tänker sig för. Glad att inget annat hände iaf.
    förstår att du är ledsen!!! skit trist ju
  • Buttelina
    ChokladMoshin skrev 2010-01-01 18:17:56 följande:
    Ja, och sen blev det jättejobbigt när hans 3-åriga dotter kom och frågade om jag visste när hennes pappa skulle komma hem. Hon har inte riktigt fattat varför pappa aldrig kom hem från dykningen, utan tror han är nere och simmar fortf........Näe, usch nu pratar vi hopping istället >Ursäkta för OT.
    så hemskt
    Plummy skrev 2010-01-01 18:29:44 följande:
    Usch så hesmkt! Beklagar!Ett par vänner till oss från samma föräldragrupp förlorade sin 2 åriga dotter dagen före julafton *ledsen* Hon blev påkörd ute på gården
    men fyy var det henne man kunde läsa om i tidningarna?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15