• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Hej hej! Brukar aldrig kika in, men kollade idag Linus o Lotta.. någon som vet om det här är nya färger på Nutty?

linuslotta.com/productOverview.asp&qNavigationId=&qNavigationBrand=100164&qNavigationClass=&qNavigationGroup=&qTip=&qBrand=100164&qClass=&qGroup=&qStyle=&qSize=&qOrderBy=&qPage=2&qHits=12&qSiteId=3&qSizeGroup=&qvirtualClass=&qTrend=&qFilterType=0&language_id=1&gender=0&selectedItem=SELECTED_ALL

alltså de röda o bruna..

• Plummy
    ängeln83 skrev 2009-10-27 17:49:07 följande:
    Hallå tjejorAllt bra här i tråden?Idag har vi stor shoppat, HERREGUD säger jag bara, jag blir alldeles sjuk nu när jag kan handla flick kläder, det finns ju så himlans mycket fint, så nu har Meja fått en massa rååååååsa och klänningar
    Förstår att det är roligt Vad köpte du?
  • Plummy
    stökmamma skrev 2009-10-27 18:11:52 följande:
    är så avis på alla era små träffar, aldrig nån som vill komma och hälsa på mig  (liite långt för alla här men ...)
    Inte för mig Jag kan komma och hälsa på dig
  • Plummy
    ängeln83 skrev 2009-10-27 19:17:42 följande:
    Hur kul som helst, pojk kläderna blev genast vääääldigt tråkiga Köpte lite allt möjligt, ska se om jag kan fixa några bilder
    Ja gör det! Jag älskar att titta på vad andra köpt, haha! *tok*
    Jag tyckte inte att det var så kul att handla tjejiga kläder förut (har ju 2 tjejer) men jag har ändrat mig O nu har jag ju även en liten pojke att handla åt
  • Plummy
    ängeln83 skrev 2009-10-27 19:30:13 följande:
    Nu finns lite bilder på dagens hopping, hann tyvärr inte fota allt innan batteriet tog slut. sorry för OT
    Vad mycket fiint!!
  • Plummy
    Mosen08 skrev 2009-11-06 14:59:45 följande:
    Den finns på barnlyan
    Tack
  • Plummy

Hej på er alla! Ser att en del är förkylda..trist!
    Här mår vi bra förutom lilla Olle som har en rinnande snornäsa.
    Vad mycket fint ni handlat på salgen.. blir så avis!
    Nu sitter jag i min ensamhet och kikar lite, Olle sover ute i vagnen o Signe hälsar på sin mormor en sväng och ja stora Tilda är på sexårs. Själv är jag så shoppingsugen. Finns det nåt roligt erbjudande nu? Hade förresten fått mail att Funkybaby lägger ner.. tråkigt! Jag har verkligen gillat den shopen!

• Plummy
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 10:49:28 följande:
    Kom in kl.17 till jourcentralen. De tar nya prover som visar samma låga blodvärde men dessutom en förhöjd sänka, läkaren lyssnar på mina lungor igen eftersom jag är så tungandad och hög puls och skickar då vidare mig till akuten för att ta ett blodprov där som visar om det kan finnas proppar i lungorna! Skrämmer upp mig rejält...jag kommer dit och de tar dessa blodprover, o då ligger värdet på det precis på gränsen att det sannolikt är proppar så då blev det låååång väntan o så blev det först vanlig lungröntgen o sen skiktröntgen med kontrastvätska.jag gjorde verkligen allt för att tala mig ur den där lungröntgen...det är ju farligt för bebisen!! Men de ansåg att de ev. propparna var farligare o ville inte lyssna på mig när jag sa att jag är så tungandad o yr m.m pga blodvärdet...O ja...självklart fanns där inga jävla proppar!!! Så efter 8 timmar fick jag äntligen åka hem, o fortfarande ingen hjälp mot det jag faktiskt kom in för utan blodvärdet skulle mvc ta hand om sa dom!!!*SUCK*
    Stackare Du har det inte lätt du .. Hur mår du idag? Kram
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15