• Plummy

En liten fråga på morgonkvisten Vilken är största stl. på mulitflower klänningen?

• Plummy
    Plummy skrev 2009-11-11 10:09:25 följande:
    En liten fråga på morgonkvisten Vilken är största stl. på mulitflower klänningen?
    Tack för alla svar! Den jag menade var den med kort ärm (om solunikos söta dotter har i bt) Vilken är största i den modellen?
  • Plummy
    Busbellan skrev 2009-11-11 10:23:34 följande:
    Den finns nog bara upp till 92
    Ja men det kanske Signe kan ha! Är det små el stora? Har ni någon?
  • Plummy

Lillronya o Busbellan-

Är de så stora! Oj!
    Nu blev jag ju sugen på en sån! Varför är jag alltid så sen att komma på saker ..haha! Nu finns det väl inte en endaste en nånstans

• Plummy
    lillronya skrev 2009-11-11 10:53:03 följande:
    Du får hålla utkik på Tredera. Det är nog enda chansen.De såldes väl bara på salgen förresten?
    Jaså? Fanns de aldrig i butik
    ?
  • Plummy
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 10:57:08 följande:
    Jag har också både älgar, flower och regnbåge sparade i 92 o nu hand-i-hand med. Räknar med att alla kommer passa Maia bra nästa sommar också o då kommer hon ändå förmodligen vara över metern lång!
    Inte illa! Lång anv. tid på dem då
  • Plummy
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-11 11:01:07 följande:
    Samma här, massor av babyklänningar i 92 och dom kommer passa här till sommaren också, även vovvarna i 86 kommer passa!
    Buhu..bara jag som är seg och inser alldeles för sent vad jag vill köpa.. haha
  • Plummy

Hejhej! Vilka fina barn i bt!!
    Tråkväder här idag. Sitter och känner ett ha-begär efter lite gammal brun/brun Katvig.. Någon som vet om det finns nånstans?

• Plummy
    MejaKiZnic skrev 2009-11-15 14:09:12 följande:
    Ursäkte OT men ja Dagis ringde i fredags eftermiddag och berätta att fisen var hängig och dålig, kom hem och hon hade hög feber. Hade tänkt fira svärmor den dagen med buffé men det var bara att hoppa, åkte hem till mamma och har varit där över helgen. Den underbara suiten som jag alltid använder när fisen är sjuk var tydligen för liten, jag som letat som en galning och äntligen hitta den på salgen Feber har börjat lägga sig men mat och dryck totalvägras. Kom nyss hem och tänkte, vad skönt med lite avlastning! Hem kommer man till en sambo som ligger och spyr och dottern totalvägrar allt i matväg. Jag som hade planerat ett besök på Ikea men det ströks också. Lite oturs helg och imorgon är man väl sjuksyster här i hemmet.
    Näe..fy vad tråkigt!! Hoppas de kryar på sig och att du klarar dig!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15