• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-12-08 09:27:59 följande:
    Jag hade köpt Polarns vintermössa-modell hjälmmössa Jättebra!
    Den med knäppning under hakan?
  • Plummy
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 09:43:58 följande:
    Ja precis..Vi har haft dessa mössor nu i två vintrar på dagis.Tipsar om Tradera-där går de ofta lågt t ex:www.tradera.com/POP-P-op-Polarn-och-pyret-hja...
    Ok Vilken stl har du haft till Max? Eller ja, vilken stl kommer han ha i år? Jag ska kolla T då..
    De ser ju så roliga ut Men är säkert jättebra o varma o sköna!
  • Plummy
    Buttelina skrev 2009-12-08 09:50:50 följande:
    ja toppen mössa verkligen!!tågen är superfina! vi har bara en tröja i printet..
    Var finns de mössorna?
  • Plummy

Finns det några roliga erbjudanden i kalendrarna nu? Får inga mail längre.. (kanske lika bra det..haha)

• Plummy
    ChokladMoshin skrev 2010-01-01 18:17:56 följande:
    Ja, och sen blev det jättejobbigt när hans 3-åriga dotter kom och frågade om jag visste när hennes pappa skulle komma hem. Hon har inte riktigt fattat varför pappa aldrig kom hem från dykningen, utan tror han är nere och simmar fortf........Näe, usch nu pratar vi hopping istället >Ursäkta för OT.

Usch så hesmkt! Beklagar!

Ett par vänner till oss från samma föräldragrupp förlorade sin 2 åriga dotter dagen före julafton *ledsen* Hon blev påkörd ute på gården
  • Plummy

Vart kan man hitta det regnbågsrandiga kortärmade nattlinnet som finns i bt? (molo)

• Plummy
    Buttelina skrev 2010-01-01 18:40:39 följande:
    så hemskt men fyy var det henne man kunde läsa om i tidningarna?
    Ja Och det var tyvärr pappan som backade..
  • Plummy
    Buttelina skrev 2010-01-01 18:43:19 följande:
    men gud vad hemskt
    Verkligen.. det är helt ofattbart det som hänt. Tänker på dem jätteofta! Det är även ett syskon påväg, mamman är höggravid (bf i början av feb) o så har de en son som är 8 år
    Sorry OT
  • Plummy
    Smultronhjärta skrev 2010-01-01 18:55:05 följande:
    Jag har också tänkt mkt på dem-pappan la taket ute i Skärså bland annat...Dagen innan jul också- fy vad hemskt
    Så du har träffat honom? Ja man kan inte i sin vildaste fantasi föreställa sig vad de går igenom nu
  • Plummy
    Busbellan skrev 2010-01-01 19:05:06 följande:
    jag tycker ju att nån bara måste ha denna jackan, finns ju en kvar i 116 ser det ut som. Nån i denna tråden borde väl ha ett barn att sätta den på www.minpluddevutt.se/
    Tack för tipset, men ytterkläder har vi så vi klarar oss
    Något annat roligt på rea? Katvig kanske?
  • Plummy
    Smultronhjärta skrev 2010-01-03 14:33:28 följande:
    Jag är ju alltid intresserad av det magiska ordet salg -en av anledningarna till att vi inte flyttar norrut just nu M E N jag säger ju varje gång som jag har varit på Katvig att jag inte ska dit nästa gång men det där rearummet låter ju väldans trevligt måste jag säga.. Dessutom är jag desperat sugen på att få slippa hemifrån snart!
    Hej! Har ni funderat på en norrgående flyt? Var då då?
    Jag vill såå gärna på Katvigsalg! Men du vet ju hur långt jag har att åka.. fasen åå!! Allt bra annars då?
  • Plummy
    Plummy skrev 2010-01-03 14:40:33 följande:
    Hej! Har ni funderat på en norrgående flyt? Var då då?Jag vill såå gärna på Katvigsalg! Men du vet ju hur långt jag har att åka.. fasen åå!! Allt bra annars då?
    FLYTT menade jag, såklart!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15