• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 14:38:15 följande:

Halloj! Jo det gick bra, jag verkar ha kvar typ alla funktioner så Va skitnervös för de mentala testen Klarade dom galant dock utom ett jädra pussel som va skitsvårt Jo dom tycker det är lite tidigt att "stå ensam" än, jag druttade ju i golvet senast i Torsdags och va riktigt dålig *hua* Jag lovade och bedyrade att ta det lungt, jag är försiktig och tar allt i lite saktare takt. Äter mina mediciner och sover gott
    Längesen jag var här.. Vad har hänt? Har inte sett dig i tråden heller på ett tag..
  • Plummy

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 14:58:33 följande:

Jag fick olyckligtvis en stroke orsakad av en propp i hjärnan förra söndagen.. Men nu är jag bättre
    Men fy! Usch.. stackare Hur mår du nu?
  • Plummy

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 15:07:54 följande:

helt oki faktiskt, lite små yr och rätt trött bara   Kunde ju inte gå normalt förra veckan å nu knallar jag i trappor tom så bara rakt uppåt har de gått
    Skönt att höra att det går åt rätt håll. Hur tog familjen det?
  • Plummy

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 15:19:44 följande:

rätt hårt ... mest tog det på Bella som är 11, hon va ledsen varje kväll när jag låg på sjukhus, orolig hela tiden.. Nu börjar allt sakta bli som vanligt igen å dom kör på som alltid förr
    Ja jag förstår att det måste ha varit jobbigt för er alla Din sambo brukar väl resa en hel del (har jag läst häri tråden) Är han hemma nu? Usch vad jag tycker synd om dig, och din familj!
  • Plummy

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 15:25:36 följande:

Ja han kommer nog inte resa den närmaste tiden, han är rätt orolig och håller sig i sthlm hela tiden nära hem..Tack snälla! Vi tar oss igenom detta åxå
    Stor kram !
  • Plummy
    Everlonn skrev 2009-11-22 09:43:08 följande:
    Lila-vit randigi 104
    Ok Är det bra priser på gammal Katvig där? I "din" butik?
  • Plummy
    Everlonn skrev 2009-11-22 09:54:48 följande:
    99:- för t-shirtsarna, fanns lila midiapple, grön midiapple, gråvit randg, lilavit randigMer Tjollas butik än min Vi har en bit att åka...
    Ok Jag var mer på jakt efter lite långärmat
  • Plummy

God morgon i tråden! Jag frågade detta för nå'n vecka sedan, men fick inget svar .. Var kan jag hitta Katvigs vinterkollektion? Tycker den lila/lia ser så fin ut! Finns den i klänning?

• Plummy
    Buttelina skrev 2009-11-30 09:14:30 följande:
    finns inte i klänning tyvärr

Vad trist.. i Danmark då? Förra årtet fanns jul vinterfärgerna i klänning.. undrar varför de inte finns det i år..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15