• Plummy

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

melizza skrev 2009-11-30 09:11:05 följande:
    Jag har bara sett tröja i den färgen.....finns på luckylittleme.se
    Tack
  • Plummy
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 09:04:45 följande:
    Uuunderbar suit- gamla fina passformen och ett av mina favvoprint från Småfolkwww.tradera.com/Smafolk-bodysuit-heldrakt-pyj...
    Åh så fin!! Halsen ser bättre ut på den..stämmer det? Jag tycker annars att de kan vara så "hängiga" i halsen på nå't vis..
    Hur är denna i stl tro? Olle har 74 nu..så frågan är om han kan ha den.. är sugen på att buda hem den
  • Plummy

Smultron! Låter inte bra!! Har du haft ont länge?
    Varför vill du inte ringa VC?

*minns min f.d sambo som hade brusten blindtarm utan att åka in och när vi väl kommer till sjukhuset så har det spridit sig i tarmarna så han får ta bort både lite tunn o tjocktarm)

Ring 1177 iaf tycker jag!

• Plummy
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 09:14:39 följande:
    Jaa halsen är inte stor på denna- hela suiten är slimmad och fiin. Vi har en likadan och storleken är väl normal till liten vill jag minnas Nej- jag tror det blir jättebra
    Synd att den inte var stoor.. ingen idé att köpa 74 nu då han växer så det knakar pöjken
  • Plummy
    Smultronhjärta skrev 2009-12-01 09:18:27 följande:
    Tja..har ju kännt det i ett par dagar nu. Jag låg på sjukhus en natt för några år sedan för att eventuellt knipa blindtarmen men det behövdes inte då, därav min oroOch jag gillar inte VC,sjukhus, ja något "sjukhusaktigt" överhuvudtaget.. Ska ta tag i det imorgon om det inte lägger sig*lovar*
    Förstår att du inte vill ta tag i det idag om du känner dig rädd och orolig, men jag tycker ändå du iaf kan ringa sjukvårds upplysningen och höra vad de tycker.. har du feber? Fy, tänk om du blir jättedålig Näe.. Bättre att du kollar upp det än att gå och oroa dig! Även om du starkt ogillar allt som har med sjukhus att göra..
  • Plummy

Men ååh vilken underbar ny regnbåge! Var finns den att kika lite mer på?

• Plummy
    ängeln83 skrev 2009-12-01 10:33:09 följande:
    Godmorgon flickor.Här steg vi just ur sängen, mina sötfisar somnade inte förens kl 1 inatt så vi var lite trötta när klockan ringde kl 8, då blev det bara lite mat till Meja sen sov vi vidare Ungefär hur gammal är man när man har storlek 68?
    Hej! Oj vilken sovmorgon! Skönt efter en sen nattning.. varför var de vakna så länge? Här har vi varit uppe sedan kvart i sex då lill prinsen vaknade (dock har han sovit ute i vagenen 2 tim) Trött mamma!!

Va fin Meja var i rosa/orange Katvig suiten! Vissa ränder bara växer! När jag såg dem förra året va de inte så speciella, men nu tycker jag de är superfina! Finns dock inte att få tag på..hrmm
    Varifrån köpte du suiten?
  • Plummy

Behöver tips på bra vintermössa till 2 åring som börjar dagis i jan. Vi har inte så rysligt kallt nu, men förra veckan va det -8 och jag hade tydligen ingen tjock bra mössa, bara massa Kavig o Pop bomullsmössor..

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15