Inlägg från: malinkaunitz |Visa alla inlägg
  • malinkaunitz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2009-10-12 22:22:27 följande:
    Det hoppas jag!Jag tänker lägga ut lurvar när jag orkar ta tag i det. Vilken storlek är det på overallerna du ska sälja?
    Det är 92 på båda.. en brun och en turkos.. Den turkosa köpte jag av liljan .. men min dotter grisar så mycket ute i regnet nu .. så jag har inte vågat använda den :)
    Och så har jag köpt alla bubblans lurvar och byxor så skulle behöva sälja av lite :P
  • malinkaunitz
    lillronya skrev 2009-10-12 22:49:51 följande:
    OK. Var den fina turkosa med cerisa kantband? Helt tokfin!
    Ja exakt :) Ja den är tokfin .. Men hänger bara här..
  • malinkaunitz
    lillronya skrev 2009-10-12 22:53:46 följande:
    JA det är ju synd att den gör det. Jag tror att jag behöver leta en lurvoverall i 92. Har en gammal årgång och den verkar för liten. Oanvänd ännu...
    Aha okej :) Ja vi har en brun med blå kantband och den .. Får sätta mig med det någon dag..  Skulle vilja haft en superblue {#lang_emotions_tongue_out}
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 18:50:10 följande:
    Go kvällen Va tror ni... Vågar man köra en kronas utrop på lurvar nu?  Livrädd att behöva ge bort dem Å så det är en liten tös
    Jag skulle verkligen inte våga det !
    Jag köpte en lurv i förra veckan för 154 kr.. tror inte du vill ha så lite :)
  • malinkaunitz
    Tasha78 skrev 2009-10-13 19:17:19 följande:
    har liljan hört av sig jag e nyfiken hur det gick
    Ja jag är med nyfiken. :P Hoppas på en kille..
    Förresten hade du kod till fotobok? inboxa mig isf..
  • malinkaunitz
    Zvartaliljan skrev 2009-10-13 22:13:29 följande:
    jaha där ryker en del kläder då...
    Jag fick kappan idag .. jätte fin .. tack för hjälpen, men den var enorm :D så kan nog använda den om typ 2 år :)
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 14:46:22 följande:
    Tur jag tog 110 på lurvarna!! Sitter ju jättebra trots att hon bara är 95 cm Glasögonen är alltid på... "alla rummen ser nasiga ut mamma"
    Gullig hon är bubblan :)
    Jag har fått lurvigt paket idag så du vet, dock har min postis slutat tagit med mina paket så får hämta det imorgon.. *sur på postis*
  • malinkaunitz
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 15:06:18 följande:
    Dags för tvättstugan här...*tvättar Tradera kläder*  Cu...
    Ja tvätta snabbt då så dom kommer ut ;)
  • malinkaunitz
    lillronya skrev 2009-10-17 15:01:17 följande:
    Hej i tråden!Har alla ett liv denna lördagseftermiddag?
    Hej hej ..
    Ja det verkar så .. Helt dött här ..
  • malinkaunitz
    lillronya skrev 2009-10-17 15:18:40 följande:
    Verkligen! Nu skickade jag ut alla barnen. Småttarna inviger vinterkläderna idag. Så himla ruggigt ute.
    Ja här har det regnat hela veckan.. riktigt tråkigt.. Ja vi fick använda vinterkläderna också i veckan.. och skrutten här har växt så hemskt så den är för liten .. så blir att jaga ny.. något förslag?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15