Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2010-01-02 20:49:31 följande:
    min mamma är rädd att jag skall gå in i väggen, hon har gjort det och aldrig kommit tillbaka. Där vill jag inte hamna Jag har inte råd att ta ledigt, det är det som är problemet. Vi kan inte leva på en lön, det är inte möjligt.Jag har svårt att veta hur jag skall varva ner, några tips???
    men kan du inte bli sjukskriven?? sälj bort halva barnens gaderob..
    på det tillsammans med sjukkassan klarar ni er.

sök läkare!!!

kramar
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    nikki2006 skrev 2010-01-02 20:58:16 följande:
    SÄLJA BORT HALVA GARDROBENNej nu har du slagit i huvet hahahahahha. skulle aldrig ske, men jag förstår vad du menar. numera är det dock svårare att bli sjukskriven för det är inte längre doktorn som vet bäst utan den förbenade försäkringskassanTack för kramarna tack atck
    inte det första man vill göra men det gäller att prioritera hälsan!! säljer du ca 10 plagg innebär det att du kan ta ledig från jobb 3-4 dagar och bara ta hand om DIG {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Duntoffla skrev 2010-01-03 18:05:42 följande:
    Trevligt! Ibland önskar jag att jag bodde mer söderut.
    vad är det för tur
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 16:12:31 följande:
    v.35+3 (Maia föddes i 35+2 så min kropp klarar väl inte längre än så)Storasyster vill bara hålla och klappa hela tiden och är jätteglad hon vill att lillebror ska sova med henne inatt men det blir nog lite farligt Hon är ju ganska hårdhänt med honom...hon förstår ju inte hur bräcklig han är.
    har ni åhlensbutik?? dom har från 44
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 18:30:20 följande:
    ja det har vi och det visste jag inte! De är väl inte så dyra heller va?? Jag brukar aldrig handla på åhlens...Felipe var inne på H&M o lindex här och de hade inte.
    nä inte speciellt dyra. där var nog bara lite randiga kläder ev nått mer i strl 44 men fräscha fina färger
  • Buttelina
    MalinEddie skrev 2010-01-03 19:10:40 följande:
    Hej!Nån som vet nån bra mellandagsrea på internet där man rear ut Molo eller småfolk eller är allt slut?
    30% på llm sen är det rea på eleraff mfl
    jompa skrev 2010-01-03 19:08:11 följande:
    Tjejer hjälp mig nu, skulle ni lägga ut fleecar och skaljackor och överdragsbyxor nu eller vänta?Sitter med 30 talet plagg som jag vill få ut men vet inte om man kanske ska vänta lite med just dessa plagg.
    jag har lagt ut nu
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 19:07:05 följande:
    låter bra Måste införskaffa lite amningskläder också (har inga alls) och posta paket så jag får nog ta en snabbis in till stan imorgon. Mateo sover mycket på dagen så en timma med pappa ska han väl klara av...vill inte släpa med honom till butiker...Bytte presbild och ja...aliaset...vad ska jag kalla mig nu?? Känns som jag måste byta...
    kul med lite shopping

hmm vad ska du heta??
  • Buttelina
    jompa skrev 2010-01-03 19:20:04 följande:
    verkar det funka nåt bra då? lite osäker på allt nästan men det är väl bara att lägga lite högre utrop och locka med bra köp nu priser
    jepp det låter bra
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 19:26:46 följande:
    åhhh vad jag är sugen på röd med flodhästar...får nog bli en sån ska be syrran svänga förbi eleraff...hon ville handla present ju
    men vad PERFEKT
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-01-03 19:26:46 följande:
    åhhh vad jag är sugen på röd med flodhästar...får nog bli en sån ska be syrran svänga förbi eleraff...hon ville handla present ju
    den orange är med fin den hade lillebror som bebis

såååå fin han är i bildis och vilken fin presbild {#lang_emotions_heart}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15