Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

lillronya skrev 2010-01-04 21:52:55 följande:
    Jasså minsann. Har du haft avslut nu?
    jepp 3 st bara men det gick över förväntan
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-01-04 22:44:11 följande:
    Godkväll Spammade bt lite, mer finns i bloggen Imorgon kommer farmor, farfar, fastrar och farbror hit från göteborg så Maia längtar. Hoppas nu bara de ger henne en massa uppmärksamhet o inte bara lillebror...men det tror jag nog...annars får jag väl påminna dom.Fick en massa fin post idag med fynd som jag totalt glömt bort att jag köpt
    så fina små syskon
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-01-04 22:55:51 följande:
    Nämen Butte, du har ju sytt velourbyssor
    jaaaa {#lang_emotions_dreamer} *dutti butte*
  • Buttelina
    Zvartaliljan skrev 2010-01-04 23:01:40 följande:
    Tack Jag vill se mer av din!!! Jättefina byxor!! Kan du inte försöka dig på att sy några i strl.40 typ för jag har letat förgäves idag
    tack oh haha sååå duktig är jag inte det är ju typ pyttesmått hur långa är ett par byxor i strl 40?? fulla längden??
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-01-04 23:01:48 följande:
    Mycket fina, var hittade du den fina velouren?
    stofochstil
    Stormis skrev 2010-01-04 23:04:59 följande:
    Ska se om jag kan lägga in några fler . Om du är väldans nyfis finns det annars fler bilder på www.karlaflickan.blogspot.com. Nu är hormonprickarna annars i full gång så hans ansikte är inte det gulligast just nu *stackars rödprickiga pojken*
    sååå söt
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-01-04 23:10:52 följande:
    Du kan få min . Eller egentligen inte, men han är inte så svårsåld nu... Lilla gaphalsen .
    stora killar brukar vara hungriga killar ... lillebror sög mellan 3-5 timmar i sträck varje kväll från han var 3 veckor gammal
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2010-01-04 23:07:31 följande:
    Som vanligt Inga nyheter och ingen bebbe så långt ögat kan nå, men vi kämpar vidare. Har en liten Internetpaus för att tänka på annat Men kikar ju in lite då och då för att se hur ni har det
    åh gumman!! du vet att jag tänker på er {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Stormis skrev 2010-01-04 23:17:50 följande:
    Jo, tack jag märker det... Men jag fixar inte det. Vare sig mitt psyke eller boobsen. Gör så ont, de hinner ju aldrig läka . Men, men nu sover han till slut så jag ska ta en vända till sängen innan nästa fight som säkert kommer om nån timma igen...Nattis och puss alla sötisar.PS Kul och se dig igen Moa Dä ä bar å flytt
    jobbigt
  • Buttelina
    SmillaMilla skrev 2010-01-05 07:20:20 följande:
    Gpd morgon!I natt kom jag på ett måste Svea måste ha den lila/vita katvig velour jackan och byxorna i stl 98. Men VAR hittar jag dessa?
    babyshop har jackan men byxorna blir nog svåra att finna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15