Godkväll Spammade bt lite, mer finns i bloggen Imorgon kommer farmor, farfar, fastrar och farbror hit från göteborg så Maia längtar. Hoppas nu bara de ger henne en massa uppmärksamhet o inte bara lillebror...men det tror jag nog...annars får jag väl påminna dom.Fick en massa fin post idag med fynd som jag totalt glömt bort att jag köpt
THEA och Grodan skrev 2010-01-04 23:01:48 följande:
Mycket fina, var hittade du den fina velouren?
stofochstil
Stormis skrev 2010-01-04 23:04:59 följande:
Ska se om jag kan lägga in några fler . Om du är väldans nyfis finns det annars fler bilder på www.karlaflickan.blogspot.com. Nu är hormonprickarna annars i full gång så hans ansikte är inte det gulligast just nu *stackars rödprickiga pojken*
THEA och Grodan skrev 2010-01-04 23:07:31 följande:
Som vanligt Inga nyheter och ingen bebbe så långt ögat kan nå, men vi kämpar vidare. Har en liten Internetpaus för att tänka på annat Men kikar ju in lite då och då för att se hur ni har det
Jo, tack jag märker det... Men jag fixar inte det. Vare sig mitt psyke eller boobsen. Gör så ont, de hinner ju aldrig läka . Men, men nu sover han till slut så jag ska ta en vända till sängen innan nästa fight som säkert kommer om nån timma igen...Nattis och puss alla sötisar.PS Kul och se dig igen Moa Dä ä bar å flytt