-
lillronya skrev 2009-11-28 22:01:47 följande:NU är julgardinerna uppe!:
-
Har du inte fattat att de spelar ingen roll hur det ser ut hos ER, vi kommer gärna iaf!!!lillronya skrev 2009-11-28 22:08:31 följande:Jag köpte dessa förra året och blir så glad när jag fått upp de. Äh det hinner du tids nog. Snabbt bakat... Chokladbollar eller sockerkaka då väl?
Nu ska jag krypa ner i sängen, skit trött å klockan ringer ju i morgon igen....
Syns sen, 12.30 va de mat va!? Jag täntke försöka få T att sova lite på fm så vi kommer kanske bara strax innan, Hoppas det är ok. Jag får hjälpa till med disken istället för förberedelserna
-
Ingen lila eller röd väll!?Buttelina skrev 2009-11-28 22:09:22 följande:tror ni det funkar att sälja en idat skötväska på tradera nu? borde väl kvitta om det är vår/sommar eller vad?!
-
Vi använder ju igentligen inte skötväska... talk money to my inbox please!Buttelina skrev 2009-11-28 22:16:13 följande:jo röd
-
God morgon tjejer!
Liljan: TA DE NU LUNGT!!! LOVA DE! Härligt att få komma hem iaf!
Bubblan: Skönt att du verkar bättre! Men ta de för sjutton lugnt du oxå! Hälsan före ALLT!!!
Tjolla: Fy, du verkar ha de riktigt tufft. Säjer som dom andra, finns de ingen som kan komma å ta hunden tex? Någon skoltjej/kille i närheten som kan komma en stund på eftermiddagen kanske!?
Själv så har jag varit och jobbat en timme nu på morgonen, med T
De gick jätte bra, jag gjorde en smörgås å sen satt hon i restaurangen och pratade och åt. Lugnt och stilla, stolt mamma! Sen körde vi inom huset och polakerna jobbar för fullt med att spika igen det sista utvändigt nu och Arbetsledaren offrat första advent för att montera vårt kök. Så de går framåt! BARA 16 dagar till slutbesiktning! Ska packa lite nu tänkte jag, sen blir det middag hos Ronya och efter de julskyltning med alla ungarna, HÄRLIGT!!
NIKKI: Är du här!?!?!
-
VA? Helt sjukt ju!!!Tasha78 skrev 2009-11-29 11:15:24 följande:Förbaskade idioter jag som hade tänkt ta med dottern på hennes första julskyltning och så har idioterna huggit ner julgranen i centrum hur kan man förstöra så för andra -
Som på T dåSmultronhjärta skrev 2009-11-29 11:26:33 följande:Haha- insåg precis att många tycker att Molos bodysuits kan vara lite breda i modellenDet märks inte här kan jag säga- sitter nästan slimmat på Lova
Tjockfia!
-
Tack själv!lillronya skrev 2009-11-29 17:02:05 följande:Hej i tråden!Är alla på julskyltning idag eller? Vi har varit i byn och dansat kring granen med goa vännerna flock och 1 och 1. Tack för idag tjejer! -
Hej tjejer!
Hur har ni de? Vet vi något från bubblan?
Damien och Adrian: Ett bottenlån på 5,16% ränta i dagens läge låter vääääldigt dåligt måste jag säja... topplånet brukar ALLTID va till högre ränta...
Nu händer de gjejjor alltså! 2 elektriker, 2 rörnissar, 1 kille som monterar kök och 2 polacker i garaget! Högsta chefen på målarfirman har varit där och senast måndag kommer de 2 nya målare för att rätta till gubbens fel... han får nog inte fortsätta måla mer..... Men andra ord, efter elutbesiktning är huset VÅRT!!!
Jag e sååå glad idag! Nästan värt en ny klänning...
Idag har T kik kid klänning och regnbåde tajts, i 92
Sååååå himla fint ihop! -
Nej...Tasha78 skrev 2009-11-30 14:50:26 följande:1 och 1 är 3 har du lyckats med boken
Har avinstallet programmet och installerat igen men ändå ingen Nästa knapp
Får ringa supporten...