-
STOR KRAM TILL ER!!!!Quiet thoughts skrev 2009-11-03 19:33:01 följande:Nu skall jag in o gnälla lite igen... det räcker aldrig till här vet ni.Idag blev det helikoptertransport från Åland till ackis med Lova...Hon har ju enligt läkaren i Uppsala som tittade över EEg vatten som ej kan cirkulera som det skall i huvudet också nu. Och jag min dumma hobbydoktor börjar googla o hittar en massa om vattenskallar som tydligen kan förekomma vid hjärntumörer ><Nu är hon där med pappa som fick följa med i helikoptern. Jag skulle åka båt efter men näpp, bussarna måste förhandsbokad om man skall till Uppsala.taxin kostar 130 euro utan Lova, nåja... de må vara.Jag KAN köra bil men vi har INTE gpsför vem behöver gps på lilla Åland Dessutom var ALLA hotell fullsatta o sjukhuset vill inte ha os där för de är nu på neurologen och inte onkologen och det är skildnad det... Daniel skulle göra sitt bästa annars får jag ta taxin sen bara först i övermorgon och har då först plats på hotell några dagar via ackis.Japp så har vi det nu, Lova flera mil bort och jag är ínte där pga att någon där uppe vill göra livet surt för min familj o mej... -
Gokväll tjejer!
Nu finns mina bilder oxå i salg BT
-
Det märks att jag inte varit i tråden på ett par dagar.. vad har jag missat!?malinkaunitz skrev 2009-11-09 18:03:43 följande:Jag har nu fått förfrågan om hur mycket man ska sätta in till Bubblans mamma.. Nikki har sagt 20 kr och man behöver absolut inte sätta in mer.. Men om man vill så får man sätta in mer.. Känn absolut inget krav alls. Jag skriver detta som tillägg då folk skrivit och frågat om detta är möjligt -
I år va där en svensk tjej som jobbade därChokladMoshin skrev 2009-11-09 18:53:42 följande:Pratar dom om er varje salg eller?Så kul för det blir ju fler och fler svenskor varje gång.Men dom som har salgen har dom aldrig sagt ngt till er? Att ni plockar i mängder och sen sorterar bort.Eller sagt stop i kassan för att ni handlar för mycket?
Hon frågade mej hur många vi var igentligen och om vi kände varandra allihop
Stormis skrev 2009-11-09 18:20:41 följande:Läste lite på Bib's Molo-sida. Och surprise, surprise, vi är omskrivna i år igen : Okay lagersalg med en masse varer i ALLE str. ( ihvert fald da jeg var der kl 14) Desværre rigtig mange svenskere som følte de ejede stedet-PINLIGT! Ja der var rigtig mange svenskere som rev alt til sig og sad hvor det passede dem. Meget pinligt.Lettere kaotisk tilstand i går eftermiddags, hvor svenskerne stadig sad og sorterede deres enorme bunker. Og så fatter jeg ikke det med, at alle de svenskere bare går ind som om, at de ejer det hele og tager ALT og kaster i sækken for derefter at sidder i flere timer og sortere 4/5 fra! Eller de der ts-hajer, der sælger til overpriser! Bliver så sur hver gang, fordi vi kommer tusindvis af mennesker, der køber til vores egne børn og rent faktisk ikke har planer om at tjene penge på det! Jeg glæder mig til den dag, hvor jeg se én af dem få en hentydning fra en ansat ;)
-
Hej tjejer!
Inte varit inne sen salgen typ... 9 dagars arbete och en målare som är katastrof är orsaken... Har varit i huset och tittat på de han gjort nu... under all kritik! Så i morgon åker jag dit igen och talar om att jag vill ha en ny färg i vardagsrummet... å att de inte gör något för hela de rummet ska ju ändå göras om
ARbetsledaren är verkligen super! Han har varit där i dag och sagt ifrån ordentligt... Helt sjukt att en 62 årig gubbe som ser dåligt får va i ett hus själv och jobba... han har spacklat och sen satt väven... utan att slipa, för gubbslusken ser inte var han har slipat och inte... Blir man arg eller!?!?
Nog OT, kläderna jag kom hem med var sååå fina även i mannens ögon
-
Gokväll!
Ser att ni pratar vaccin! Här är vi på 80-82 års årgång just nu... Jag vaccinerades igår och har lite ont i min arm idag.. men inget mer.
Läste oxå på socialstyrelsen sida... jag får nog ringa vc i morgon och fråga om T får ta nu...
-
God morgon!
Har vi butte eller ängeln här idag!?!?
Jag behöver lite hjälp ang mina tapeter till Ts rum... jag och målaren är inte direkt bästa kompisar...
-
Nej, de gäller den! Har ni oxå den!?Duntoffla skrev 2009-11-14 10:34:48 följande:Morrn!Gäller det tapeten med stjärnor eller var det någon annan fråga till proffsen?
Målar idioten i vårt nya hus är rent åt h.....e alltså. För de första så har han öppnat två rullar fast att det bara gick en i det ena rummet, allt för att vi skulle behöva betala båda såklart... Men sen i Ts rum, där ska den rosa med stjärnor sitta... för de första så har han satt den upp å ner.... å sen påstår han att de bara går att få ut 2 våder på en rulle... 10 meter lång, 2,40 i takhöjd.. vist att mönsterpassningen e stor men 3 måste man väll iaf få ut!? -
HEEEEEEEJ!!! Har inte riktigt förstått vad som hänt men en stroke va de iaf om jag fattat rätt, otäckt!!! hur mår du nu!?RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:23:40 följande:go morron! Vilken känsla att vakna HEMMA Har nosat igenom mina salgköp lite lätt åxå och va massa fint jag hittade Händer här då? -
Ja, alltså han e helt rubbad. Å detta är dessutom målare nr2, målare nr1 satte microliten utan att ha slipat ner spacklet....Duntoffla skrev 2009-11-14 10:46:49 följande:Japp, vi har den gröna med vita stjärnor. Jag tror att vi fick ut 3-4 våder på en rulle.
Skönt att du mår ok iaf, och härligt att få bo hemma!RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 10:51:51 följande:vilken jäkla målare ja jag fick visst en stroke. mår helt oki :) måste vila en stund igen känner jag..Teolin äter inte själv på dagis... Jo, smörgåsar och frukt men annars matar dom henne. Å alltid kavlas armarna upp och haklapp på. Hon är aldrig så ren som när hon varit på dagis, Här e dom såååå ordentligaGreksmurfen skrev 2009-11-14 10:55:52 följande:bubblis så kul å se dej igen...tänkt så mkt på dej...usch å då det som du fått=S.. men det e nya tag nu =).... min ggudmor fick en stroke strax efter hon fått sin sista bebis.... låg å pendalde mellan liv å död ett tag... de fick flyga bebisen till henne så hon skulle höra den för at kunna piggna på sug snabbare... men hon fick lära sig allt från början, tal, gå mm... men hon kämpade å idag kan man inte se vad hon drabbats av nappt.... gäller å kämpa=)...kram pådej:=)tjejer en fråga... nu när max börajra dagis kommer han med få börja äta själv juh.... å vill ju kunna ha lite molokläder på han iaf.. tro ni man kan lämna ett målarförkläde.. lr ja ni vet en sån de har när de mlar eller äter... sjäv har ja det här hemma till max när han ska äta själv... å begära att han har den på sig när han äter kladdig mat å äter själv??