Inlägg från: 1 och 1 är 3 |Visa alla inlägg
  • 1 och 1 är 3

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-18 19:31:59 följande:
    japp hon mejlade senast vid 15-tiden, så ingen bebis än om det var det du oroade dig för www.blt.se/nyheter/karlskrona/totalstopp-pa-e...(1635531).gm
    Precis så jag tänkte! De kan ju komma vilken dag som helst nu... Har själv en gammalklasskompis som ligger inlagd men tvillingar i magen, det verkar som dom stoppat upp de som börjat så dom får stanna en stund till i magen...
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Stormis skrev 2009-11-18 19:43:10 följande:
    Är du orolig för mig . Ingen förlossning på G så långt magen kan nå, men det är heeelt ok för min del om den drar igång snart. Tröööööööööööööööött på detta nu! Men visst känns det att det närmar sig, men inga konkreta tecken. Jag har ju siktat på lördag, men lär säkert gå 4 v till bara för att någon där uppe eller nånstans vill retas med mig . Mail tillbaka?
    Spännande ju
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-11-18 20:15:16 följande:
    Hihihiihihihi roligt!!Det var en björn, ett lejon och en gris som stog och snacka... Björnen sa: Om jag morrar så springer alla... Lejonet sa: Om jag ryter så springer ochså alla... Grisen sa: De va väll inget! Om jag nyser så springer hela världen och vaccinerar sig!!! Jag är säkert sen, men roligt var det allt.
     HA HA
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3

Ser att vissa av er shoppar, som vanligt

Får jag slänga in en OT fråga...

Är det OK att jag blir hemma från mitt jobb i helgen och tar hand om min dotter för att min man behöver åka till en kompis vars bror hastigt gått bort, bara 24 år gammal... V kan ju inte precis ha med sej en sjuk T dit... å även om hon varit frisk så hade de inte varit riktigt läge att ha en hyperaktiv 1 åring med sej....

080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-11-19 18:53:06 följande:
    Gnälldax....Emilio har över 39 graders feber och hostar konstant.Ringde sjukhuset och ska inahalera honom var 20de minut i en timme. Sen ringa igen om det inte ger sej. Har bara 20 minuter kvar på timmen och han hostar fortfarande. Suck...
    Stackare! T har oxå feber... 38,6... Fast vi har bakat kanelbullar, hennes första bullbak, de va skoj, men kladdigt Nu ligger hon och myser framför tvn.
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    YoCheri skrev 2009-11-19 18:58:19 följande:
    Söker också bra mössa till orange molooverall. Tösen är för varm för rånarluva. Någon annan som hittat bra mössa som är snygg till?
    OT men villervalla e väll snyggt!? Vi har orange med stjärnor till röd jacka
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-11-19 19:02:37 följande:
    Å den kom tillbaka. Trist!Funderar på hur jag ska göra med jobbet.... Anjelin är ju också dålig...
    Hon hade ingen feber i morse... somnade i bilen hem å har sen varit gnällig hela em/kvällen... Vi som skulle till öppna i morgon...
    YoCheri skrev 2009-11-19 19:08:33 följande:
    Villervalla är snyggt men hur varm är den? Trodde den var mer en höst och vårmössa. Fast som det är nu väljer tösen alltid sin turkosa mössa från Fluff. Favoriten året om!
    Lagom året om, iaf om man bor i Örkelljunga! Jag litar på proffset och kör bara den!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    lillronya skrev 2009-11-19 19:45:11 följande:
    Åker til sjukhuset med E om en stund... Behöver mer meducin.
    Usch å fy! Hoppas han blir ok.... KRAM!!
    080826 - Puma Teolin
  • 1 och 1 är 3
    Flock skrev 2009-11-19 20:59:25 följande:
    God kväll i tråden!Det har varit så mycket hela veckan så jag har knappt inte hunnit titta till er.. Tar lite tid för mig att komma tillbaka efter en smärtperiod men nu är jag nog på benen igen Liljan: Vad roligt för Maia!!! Duktiga tjejen!! Vilken fin dinopyjamas.. Var har du köpt den och vilket märke är det???
    HEEEEEEEEEEEEJ!!!
    Åkte fin man på mycke böter härom veckan!?
    Helena e på sjukan med E... hostar som sjutton så med meducin behövdes.
    T har feber här hemma oxå, dålig igår kväll, pigg i fm men nu dålig igen...

Kort rapport från oss
    080826 - Puma Teolin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15