• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:45:33 följande:
    har ni frågor så bara fråga exprten =P.. de har reima med....ja lla möjliga märken....=P.. de har vindfleece lr heter det vint stopper.. för 245kr fanns olika färger sen såg jag pops lurvar  för 145kr =P... dock så var det inga babstl på dem .. men annars hade maxen fått en=)
    Åh, låter väldigt bra!!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 21:47:59 följande:
    Är det bara du som ska fördriva tid? Stora barnen hos iväg?
    Dom ska vara tomtar i affären De kommer hem på söndag kl 10.00 sedan kör vi väl upp eller något.. Men jag orkar inte springa efter godis där i många timmar så jag gästar gärna ditt hem ett litet tag.. Sedan går jag väl en runda på julskyltningen hos er...
  • Flock
    Greksmurfen skrev 2009-11-27 21:46:54 följande:
    =(..va skrev du ?!?!
    Haha, det kommer jag inte ihåg Långtidsminne som en guldfisk..
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 21:52:10 följande:
    A-I ska  äta middag här. Tänkte om du och godis också vill komma? Så kör vi ner till julskyltningen sen. 14.30 är det tomteparad och 15.00 dans kring granen.
    Gärna! Någon särskild tid?? Så roligt att träffa er igen!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 21:56:33 följande:
    Ni får komma precis när ni vill, maten serveras 12.30 ungefär. Nåt ni inte gillar? Så jag inte gör bort mej.
    lever, blodpudding annars äter vi allt.. Frukt är jag ju allergisk mot men det har man ju inte i mat så ofta.. (Och det är ni ju med så)..
    Så gulligt av dig!!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-11-27 22:03:01 följande:
    Ja sånt äter ju inte vi heller. Kommer nog på nåt gott. Roooligt att ni kommer!! Ska säga till stora tjejerna att det är tomtar i butiken så kör de säkert dit och pratar lite.
    Haha, ja gör det!! De ska sitta i skylten Hoppas bara nu de vill klä ut sig mycket.. Mina barn är lite mindre bra på det där..
  • Flock
    Duntoffla skrev 2009-11-27 22:06:04 följande:
    Ja, eller hur? Hmm... är lite sugen på lite av Molos nya men fasen vad dyra plaggen är. 399 kr för en tunn barntröja?
    Usch, ja.. Det är dyrt! Man får köpa sådant man verkligen vill ha.. eller barnen vill ha..
  • Flock
    Morty skrev 2009-11-27 22:10:48 följande:
    Hur gamla är de? Vad har ni mutat dem med? Eller ni har snälla lydiga barn helt enkelt. Låter mysigt med tomteparad i byn.
    De är 11 och 12 år. KOnstigt nog, nappade de direkt. Jag blev verkligen förvånad.
  • Flock

Vilken tur att jag loggade in nu och fick mig världens asgarv!!
    Man kan inte smita iväg 45 min utan att bli misstänkt...

Jag och godis tog oss en riktig mys dag. Vi har gått flera timmar och shoppat och ätit på donken. Och han har varit som mammas lille solstråle hela dagen!! MYYYYYSS!!!!!

Något annat som hänt här förutom nuppande???

• Flock
    stökmamma skrev 2009-11-28 22:06:09 följande:
    och jag har inte ens tagit in mina än... funderar dock istället på vad jag ska snabb baka för att ta me mig i morgon, nåt som ska gå att sälja som "fikabröd"
    Kladdkaka med pudrad stjärna. Röstar jag på..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15