• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-12-10 21:15:55 följande:
    Sååååååååååååååååååå trött på det. Vi här hemma vill också träffa honom. Har dock erbjudande om igångsättning på måndag om jag vill och just nu lutar det åt att vi tar det erbjudandet om behovet kvarstår efter helgen... Då gav jag det iaf 5 v efter att jag var beredd på hans ankomst (storasyster tittade ju tyvärr ut nästan en månad tidigt, och det har psykiskt varit svårt att bortse ifrån...). Tack för att du tänker på mig. Och att du kom ihåg BF-dagen! Imponerande!! .
    Lite fusk är det nog.. Heter ju Anna själv så det var lätt att lägga på minnet
    Du har varit duktig!!! 5 veckor är lång tid i detta stadiet i livet
    Min mellan pojke är född två veckor efter storasyster och jag minns oxå att man var helt inställd att få barn då och de två veckorna var verkligen pest fast det fortfarande inte var BF.
    Håller tummarna att han vill komma ut till er i helgen och att allt gåt bra!!
  • Flock

God morgon!!

Vad härligt med en ny liten trådbebis! Grattis Stomis och hela familjen!!!

NU har jag kommit på mitt problem!! Jag får aldrig sitta vid datorn för godisburken, sedan kommer de stora barnen hem och vill ha datorn och när väl alla tre söta barn sover och jag går och sätter mig här och ska titta till er på kvällen..Då kommer mannen och sätter sig bredvid och ska prata och titta aftonbladet med mig.. men idag kom jag på lösningen.. En netbook!! Så smart jag känner mig idag *lalalala*

I övrigt känner mig så tråkig..har inte hunnit följa kalendrarna och har således inte shoppat något. Fina fynd ni andra har gjort iaf!!!

• Flock
    lillronya skrev 2009-12-15 10:06:32 följande:
    Jag är sugen på julgodis. Tänkte att jag skulle göra lite, men jag kommer ju bara att äta upp det själv då. Julledighet är trevligt det med. JAg har valt helt fel yrke för sånt bara...
    Men jag kan hjälpa dig i morgon, så äter du inte allt själv!
    *vinkar glatt*
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-15 10:21:44 följande:
    VAD är en netbook? Låter smart iaf. Jag har följt kalendrarna lite för mycket och borde blunda mej igenom resten.
    En sådan lite, liten bärbar dator. Så Kan jag ha den i famnen när vi ska titta på Lala och Po för 3122:e gången i poolrummet. Min "riktiga" dator står inte alls bra placerad för att kunna umgås med er på dagtid. Går inte att smyga sig hit. Nu är L och godis ute, så nu går det bra.
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-15 10:21:44 följande:
    VAD är en netbook? Låter smart iaf. Jag har följt kalendrarna lite för mycket och borde blunda mej igenom resten.
    Oj, har du handlat mycket?? VAd?? Något såg jag i bildtråden.. Duktiga dej!!
  • Flock
    JsN skrev 2009-12-15 10:30:59 följande:
    Maken har börjat fundera på om jag borde ha en sån. (Undrar om det egentligen är han som vill ha?) Pytte har nämligen börjat annektera min dator så snart hen får en chans. Hen ska "titta bumpa". Och ja, hen klarar att sätta på datorn, öppna IE, klicka på Bollibompalänken (trots att jag har flyttat runt den i länkraden) och sätta på ljudet på datorn eftersom jag alltid har det avstängt. *suck* Vi är rätt imponerade av att ungen klarar det, men frågan är om man verkligen behöver ytterligare en dator när familjens yngsta inte ens är 2½. (Jag tycker inte det)
    Barn är duktiga på det här med datorer. Lär sig snabbt *impad*
    Vår lille godis har inte fått prova än..
    Vi behöver inte heller någon dator till men ibland kan man väl få lyxa lite? De är ju inte så dyra heller längre om man inte ska ha någon värstig historia. För min del räcker det med ett fungerande internet och två tre sidor (FL, Aftonbladet och Mandeldesign)
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-15 10:34:09 följande:
    Jag visar imorgon.
    Bra ide!
  • Flock
    lillronya skrev 2009-12-15 10:43:33 följande:
    När kommer ni?
    Fm gärna, om det passar er??
  • Flock
    JsN skrev 2009-12-15 10:54:51 följande:
    Vardagslyx är bra lyx! Vilken färg vill du ha?
    Det tycker jag med! Har nog snöat in mig på en röd men råååsa är ju råååsa, så liiite svårt val är det. Färgen är viktig!
  • Flock

OT- Fråga..

Jag ska lägga över en massa kort som ligger i mappar till en extern hårddisk. Hur gör jag?? HAr jag två fönster uppe och bara drar över mapparna till den nya hårddisken?? JAg vill ju gärna att mapparna ligger kvar på två ställen. Någon som kan hjälpa mig??

Köpte ju denna externa i sommras men har inte blvit färdig att lägga över alla kort men man blev ju lite nervös efters Smultrons krasch, så nu måste jag bara fixa det och så vet jag inte hur jag gör.. HJÄLP!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15