• Flock

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-12-15 12:26:46 följande:
    Då skall du nog höger klicka, kopiera, högerklicka i den nya och trycka klisra in. Drar du bara så flyttar du dem.
    Kan man kopiera hur mycket som helst i ett klick??
  • Flock

Tack, gulliga er!! Er kan man då lita på!! TACK!!! Drar iväg och fixar....

• Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 12:29:31 följande:
    Jo det gör jag också. Men jag tänkte ifall varje mapp är stor så går det fortare för datorns hjärna ifall man tar en i taget
    Kan jag kopiera ett helt år på ett klick ca 600 bilder?? LÄgger ju 2006 i en mapp, sedan undermappar med jan, feb, mars o.s.v.
  • Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 12:34:31 följande:
    Ja- enklast är att du öppnar 2006 mappen och sedan trycker ctrl a så markeras alla undermappar, sen ctrl c och så ctrl v i nya mappen
    TACK!!!!! TACK!!! TACK!!!!
  • Flock

Frågor igen..

Vaför är där en nedåtpil på alla mappar som klistrat in i nya externa?? Och varför är mapparna lite genomskinliga??

• Flock
    lillronya skrev 2009-12-15 13:12:32 följande:
    Ingen aning. Är de fortfarande markerade? Snöar det hos er?
    nej, inte markerade utan genomskinliga med en pil neråt. "Står att jag kan skriva ut nu" men jag vill ju bara spara för framtiden..

Snöar stora härliga flingor! Killarna är ute och busar i snön nu *MYS*
  • Flock
    Tasha78 skrev 2009-12-15 13:48:47 följande:
    har du lyckats
    När jag klickar på mapparna så ser det ut som de är där men blir osäker eftersom de inte ser lika dana ut som i hårddisk C.
  • Flock

Sliter mitt hår..

Nu när jag kopplade bort den externa hårddisken finns alla mapparna kvar om jag går in på "Den här datorn" Allt ligger där och väntar på att skrivas ut.. Har jag gjort fullständigt fel????

• Flock
    Smultronhjärta skrev 2009-12-15 14:45:49 följande:
    Men visst skulle du kopiera bilderna dvs ha de på två ställen?
    Ja, de ligger kvar på min vanliga hårddisk precis som jag ville men jag vill även ha en backup på en annan hårddisk (kallad D). Nu har jag kopplat bort hårddisk D men när jag går in i "den här datorn" finns det en enhet som heter (D:) och där står att allt jag kopierat är redo att skrivas ut.. Borde inte den enheten försvinna om jag har gjort backup och dragit ut sladdarna?? Jag förstår verkligen ingenting!
  • Flock

Är så rädd att jag tror att jag lyckats göra en backup på alla kort för 4 år och det sedan visar sig att jag misslyckats totalt...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15