• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 07:50:17 följande:
    Ja Katvig har verkligen blivit svindyrt samtidigt som andrahandsvärdet har rasat Men undrar om inte dessa kommer med på julkalendrarna? Eller efter nyår iaf...?
    mm hoppas att dom går att få tag i på rean. för jag vete fasiken om jag betalar nästan 300kr för en randig tröja {#lang_emotions_undecided}

nu är det dagis dags här. isabel ska på utflykt i skogen och dom ska grilla korv svååårt att veta hur man ska klä henne bra för hela dagen {#lang_emotions_undecided}
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-10-14 07:58:40 följande:
    mm hoppas att dom går att få tag i på rean. för jag vete fasiken om jag betalar nästan 300kr för en randig tröja nu är det dagis dags här. isabel ska på utflykt i skogen och dom ska grilla korv svååårt att veta hur man ska klä henne bra för hela dagen
    Åh, så mysigt. Ja här är det svinkallt, så jag har klätt mina barn med hela kittet...

Jag har Molo-jacka och en svart byxa till Olivia, men byxan åker bara ner, så jag känner att jag måste ha en overall till henne. Helst en Salmon förstås, men det är säkert försent påtankt som vanligt...
  • ängeln83

Morning girls.

Har precis lämnat Liam på dagis, idag fick vinteroverallen åka med, 6 minus här idag *brr*

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-14 08:02:11 följande:
    Morning girls.Har precis lämnat Liam på dagis, idag fick vinteroverallen åka med, 6 minus här idag *brr*
    Huu ja då är det banne mig overall dax! Här är det 1 minus...

Milo kunde va hos min mamma halva dagen idag iaf. SKönt! Så nu ska jag rajsa till jobbet.
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • RååSa BuBBlan

God morgon

Här snöar det idag åxå, rätt mysigt faktiskt.. Hoppas det fryser på och lägger sig så man kan åka pulka!

Tokförkyld har jag blivit, bara pang över natten {#lang_emotions_undecided} Hoppas det lägger sig, grannen bygger nämligen om sitt badrum och nån som slagborrar dagarna i ända e sådär med skallebang..

Mätte Bubblis igår, va nästan tvungen iom att allt blitt för smått och jag fick henne till 95,2 cm... Alltså har hon vuxit över 4 cm sen Augusti {#lang_emotions_surprised} Får man växa så fort?

GRATTIS LILJAN TILL LILLEBROR!!!  Va roligt med en av varje

Å tycker absolut man kan ha Aquaflower på en grabb!! *unisex blomma*

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 07:50:17 följande:
    Ja Katvig har verkligen blivit svindyrt samtidigt som andrahandsvärdet har rasat Men undrar om inte dessa kommer med på julkalendrarna? Eller efter nyår iaf...?
    Mmmm... Man får inte många kronor för dem beggade {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    ängeln83 skrev 2009-10-14 08:02:11 följande:
    Morning girls.Har precis lämnat Liam på dagis, idag fick vinteroverallen åka med, 6 minus här idag *brr*
    Mårning!

Ihhh.. Ruggigt kallt   Här e de nollgradigt..
  • ängeln83
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 08:32:27 följande:
    Mårning! Ihhh.. Ruggigt kallt   Här e de nollgradigt..
    Måååårning.

Jaaa fyyy...eller det är ganska så mysigt men vilket jobb med alla kläder som ska på så fort man ska ut.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15