• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • saturnina

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-14 08:44:01 följande:

Dom går ju ut IDAG    40 spänn för ett par Molo brallor e sådääääär...
    Jag var inne och kikade på dina auktioner häromdagen. Men skulle inte du lägga in mer?
  • solouniko
    zingo74 skrev 2009-10-14 08:55:20 följande:
    Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?
    Jag hade nog tagit 86, tycker de är små i storlek nu. Min tjej är 7 månader, har 68 i vanliga kläder och är ca 65cm lång och har redan snart växt ur sin lurvoverall i 74. Nu har jag köpt en i 80 som jag viker upp i armar och ben, men den är inte jättestor på henne. Jag hoppas den kommer räcka fram till våren iallafall. Så 86 eller tom 92 tycker jag du ska ta, man kan ju vika upp armar och ben till en början.
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • saturnina

Idag ska jag köpa en Elodie-mössa har jag tänkt. Men vilken ska jag köpa - såg att de fått påfyllning på babyshop. Jag vill ha både den med fågel och den nya i folklore-stil. Vilken är finast?
    Denna:

www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=128&b=1&page=1&rnum=9
    eller denna:
    www.babyshop.se/system/search/product.asp&m=128&b=1&page=1&rnum=13

Någon som har en som vet hur de är i storlek? Lillan har jättelitet huvud... Sitter de verkligen bra?

• ängeln83
    saturnina skrev 2009-10-14 09:27:02 följande:
    Idag ska jag köpa en Elodie-mössa har jag tänkt. Men vilken ska jag köpa - såg att de fått påfyllning på babyshop. Jag vill ha både den med fågel och den nya i folklore-stil. Vilken är finast? Denna: www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... eller denna: www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=... Någon som har en som vet hur de är i storlek? Lillan har jättelitet huvud... Sitter de verkligen bra?
    Jag tycker blossom bird är finast.
    Kan tyvärr inte hjälpa dej med storlek.
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Flock
    jojoa75 skrev 2009-10-14 09:20:17 följande:
    åh tipsa mig gärna!!! en funktion jag skulle ha nytta av
    Vi fick besök nu men jag kan inboxa dig senare.. Kommer jag in till dig??
    De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • Rååsa Smurfen

I dag ska Tara ta kort på dagis utomhus  och vet ni vad jag valde kläderna efter hjärtat och inte efter vad andra ska tycka precis som ni sa jag skulle
    Det blev katvig rosa velour klänning + matchande strumpbyxor och mössa från huginomumin och Molo rosa rutiga kappa och rosa kavat vinter sko + rosa vantar  blev jätte fint ,tog dock med Molo hallonröda  vinterjacka och hummel gula tremobyxor att har att leka i på dagis för i dag är det riktigt kallt så det blev  vinterkläder till dagis i dag  

• lillronya

Hej i tråden!!
    Vad händer här idag?

Rååsa Smurfen skrev 2009-10-14 09:39:00 följande:
    I dag ska Tara ta kort på dagis utomhus  och vet ni vad jag valde kläderna efter hjärtat och inte efter vad andra ska tycka precis som ni sa jag skulle Det blev katvig rosa velour klänning + matchande strumpbyxor och mössa från huginomumin och Molo rosa rutiga kappa och rosa kavat vinter sko + rosa vantar  blev jätte fint ,tog dock med Molo hallonröda  vinterjacka och hummel gula tremobyxor att har att leka i på dagis för i dag är det riktigt kallt så det blev  vinterkläder till dagis i dag  
    Vad bra att du valde med hjärtat!!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • saturnina
    ängeln83 skrev 2009-10-14 09:37:57 följande:
    Jag tycker blossom bird är finast. Kan tyvärr inte hjälpa dej med storlek.
    Tack!

Nog måste det vara någon i tråden som haft en elodie-mössa?
  • jojoa75
    Flock skrev 2009-10-14 09:38:01 följande:
    Vi fick besök nu men jag kan inboxa dig senare.. Kommer jag in till dig??
    japp
    Tack
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • jojoa75

men vad surt, tänkte köpa velourjacka katvig nu när kidzshop har erbjudande, men får inte rabatt på den??!! Mailade dom igår morse, har fortfarande inte fått svar o rabatten dras fortfarande inte på den, men på annan katvig dras den..

♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15