• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • zingo74

Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?

• FlowerPowerMama

Hur hittar man någons personliga meddelande på Tradera numera?

Bloggar, adressen finns i min profil.
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-10-14 07:50:17 följande:
    Ja Katvig har verkligen blivit svindyrt samtidigt som andrahandsvärdet har rasat Men undrar om inte dessa kommer med på julkalendrarna? Eller efter nyår iaf...?
    gomorron alla!
    Håller verkligen med om katvig-priset.. tycker iofs att velouren är kanon, men bomullen tycker jag överlag är ganska medelmåttig samtidigt som andrahandsvärdet sjunkit jättemycket, som du skrev.. Kommer inte köpa mer bomull till ord.pris..
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • RååSa BuBBlan
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-14 08:47:09 följande:
    Höjde en av de liiiite iaf.

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • jojoa75

bubblan: håller med om T.. känns sådär..

O fortsättning om katvig, deras ribb nu var ju fruktansvärd!!! Behöva gå ner minst en strl för att de ska sitta bra??!! Njae.. sladdrig o slapp och blev uttänjd efter en halv dags användning.. {#lang_emotions_undecided}

• jojoa75

Måste bara berätta... Lucas älskar sin Molo lurv (blå med grå kantband). Han skulle prompt ha den idag fast att det är SVINkallt! Han klädde på sig tjock tröja under istället.. jaja, han går väl in om han fryser

• ängeln83
    zingo74 skrev 2009-10-14 08:55:20 följande:
    Oki, tack. Svårt med storleken ändå, lilleman fyller 1 i december, är nu ca 73 lång. Så en 80 kanske är bra nu, men funkar inte till våren och 86 blir nog på tok för stort nu.... Vad tror ni?
    Jag hade nog kört på 86 ändå, som sagt, ärmar och ben går ju att vika upp.
    Jag köpte 92 till sonen när han var 17 månader.
    Gosis
    ★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Flock

God morgon!

Igår bestämde jag mig för att jag måste ta avsked från Våra nova star jeans
    De fungerar inte på godis! Igår när vi var på väla hela em, så drog han upp byxorna..jag trog ner byxorna..han drog upp..så höll vi på..
    Han drar upp byxan så det blir en stor bulle av byxa upptill sedan lägger sig tröjan ovanpå den. Så nederkantan på tröjan är i navelhöjd och så står träöjan ut..

jojoa: Har du löst funktionen på facebook som vi pratade om??? Jag har hittat det nu

De som går sin egen väg behöver ingen karta.
  • jojoa75
    Flock skrev 2009-10-14 09:11:16 följande:
    God morgon!Igår bestämde jag mig för att jag måste ta avsked från Våra nova star jeans De fungerar inte på godis! Igår när vi var på väla hela em, så drog han upp byxorna..jag trog ner byxorna..han drog upp..så höll vi på.. Han drar upp byxan så det blir en stor bulle av byxa upptill sedan lägger sig tröjan ovanpå den. Så nederkantan på tröjan är i navelhöjd och så står träöjan ut..            jojoa: Har du löst funktionen på facebook som vi pratade om??? Jag har hittat det nu
    åh tipsa mig gärna!!!
    en funktion jag skulle ha nytta av
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15