Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-20 09:36:01 följande:
    här finns ju en del Fick precis ett samtal från familjeliv, nu börjar det kännas verkligt
    Gud vad roligt{#lang_emotions_sunny}
    melizza skrev 2009-10-20 09:36:25 följande:
    Min gubbe blir också glad när han ser hur mycket det kommer in från T och säger att bara sälj du så vi får in mycket pengar. Vi och vi....vad fasen det är ju bara jag som gör allt med T....fotar och lägger ut och packar och går till posten. Men jag kan ju sälja om jag inte hade handlat så mycket som jag gör. Det där kopplar han inte liksom. En annan gång sa han att jag får gå på salg om jag köper för att sälja allt. Då skulle han tom finasiera det. Hallå är han helt galen eller??? Då sa jag att lite kunde väl Stella få och då tyckte han att ja ja ett eller  två plagg då eller det hon behöve och det är ju inte nåt va´sa han.
    Jag hade strejkat rejält om min man skulle börja tycka och tänka om mina Traderapengar...Nu ser vi båda Traderakontot som "skojkontot" så om vi ska köpa något roligt eller om mamman ska på salg så är det där vi gräver
    Tror nog allt att du får ta och förklara för gubben din att en salg skulle bara säkerställa det framtida Traderakontot och dotterns garderob
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 09:41:46 följande:
    Tycker jag du ska göra! Å hör vad dom har att säja om saken. Men de låter inte vettigt att flytta dej nu efter 1,5 år på andra avdelningen....
     Fem och ett halvt och så har jag 21 auktioner som går ut på torsdag också..
    Ska starta ytterligare en pro ikväll eller imorgon tror jag-bäst att keep on going medan jag är på humör
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 09:55:38 följande:
    Shit alltså... tänk vad dom kläderna kostat dej från början  Men himla roliga salgpengar!
    Ja de har iaf inte kostat mig så mkt mer kan jag säga{#lang_emotions_dreamer}
    Men jag är väldigt glad att jag la ut alla mina Lindex babyvelour som jag var på väg att skicka till myrorna- jisses vad Lindex säljer bra om man ser till nypris!
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 11:29:12 följande:
    Haha Milo såg bilden. "Jag ha määä sån saur!" Undrar om hon har fler.
    Maila och fråga
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 12:36:51 följande:
    TACK juliaochNelly för UNDERBARA lurven! Sååå jäääädrans fin!!! När är det ifrån egentligen? Den ser ganska lagom ut, även om den är i 104. Visst stor, men inte superstor.  Har ni inte använt den alls? Såg att den där plasten som håller lappen är kvar i nacken .
    Den är troligen från en provkollektion Vi har en likadan i mindre storlek-finaste{#lang_emotions_heart}
  • Smultronhjärta

Skickar en S T O R K R A M till Smilla{#lang_emotions_heart}

och ett

JÄTTEGRATTIS till Thea{#lang_emotions_sunny}

Jes sica skrev 2009-10-20 13:48:10 följande:
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 13:46:34 följande: åh grattis Vi har nästan bestämt oss för att försöka med en trea
    Ja vi hade nästan bestämt oss med båda våra barn Så när det var plus på stickan var det bara att åka för då var det bestämt på riktigt
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-20 13:56:48 följande:
    Hur är det med magen på den lilla nu??? Får du sova nåt???
    Magen knorrar lite ibland men det är ingenting jämfört med Max kolikresa som vi gick igenom för två år sedan så jag klagar inte..
    Hon är såå snäll mitt lilla troll

Sova gör vi dock inte särskilt mycket-hon tycker det är mycket trevligare att umgås, även på natten
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-10-20 14:01:44 följande:
    Umgås på natten ja då är ju hon som mammma om jag inte minns helt fel på träffen i våras Vad bra att hon mår bättre, har tänkt så på er.Sniffa lite baby för mig med
    Ja mina barn borde bli lika sällskapssjuka som jag Att tjata är nog det jag är bäst på-fråga maken,han säger att han har sår i öronen

Tack för omtanken
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15