Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu kollade jag in tipset från Shopoholictråden-vad roligt att kunna se kläderna på barn som man kan göra hos Nelly
    nelly.com/viewPage.asp&gender=4&language_id=1

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 20:51:34 följande:
    Men vad hette den där engelska shoppen som man kunde se bland annat molo kläder på bebisar som rörde sig? Vet du eller någon vad den hette?
    Ingen aning men jag vill också veta för det lät intressant
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-19 22:08:47 följande:
    Smultron är du här? Satt och letade bland mina bilder och hittade den här söta. Tänkte på att vi pratade filtar med ben häromdagen, fast det inte var det du sökte egentligen. Himla bra uppfinning iaf.
    Åhh vilken liten söt Ja filten var också fin...

Jag sitter här och försöker förstå hur jag ska kunna skicka iväg en begagnad Småfolktröja för totalt 262 kr{#lang_emotions_sealed} Åååångesten står högt i tak trots att jag har beskrivit den korrekt men ändå..
    Dock gick auktionerna väldigt bra
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-10-19 22:19:27 följande:
    tack alla!! ni har övertygat mig det blir katvig velour och molo regnbåge. ska jag ta turkos velour eller ska jag ta orange? eller ska jag kanske ta turkos klänning på isabel och orange velour på lillebror? så det inte blir övermatchade
    Isabel är såå fin i turkost{#lang_emotions_sunny} och jag hade tagit orange på Bia isf
  • Smultronhjärta

God morgon{#lang_emotions_sunny}

Idag är det mööörkt ute-Max var tvungen att hålla handen till bilen.DÅ är det mörkt ute

För min del väntar en himlans massa packande efter gårddagens avslut som gick superbra så nu är mitt säljasug väckt..ska försöka fota lite under dagen om jag får för Lova{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:34:32 följande:
    Ja men gud ja!! Det va alldeles svart i morse när vi gick upp!! Härligt med bra avslut  Kommer det småttisar ut härnäst?
    Det var länge sen Tradera rullade på så bra för mig så jag får ihop mina salgpengar på 60 auktioner..Fundilerar på att kasta ut mer så att jag köpa mig en schysst dammsugare härnäst
    Tror nog att det blir mest smått i nästa pro, det ger inte lika mkt men jag blir av med alla kläder som är i vägen

Trist med tjurig gubbe, du får komma på något riktigt bra att kontra med varje gång så att han till slut tröttnar på att gnälla{#lang_emotions_cool} Men det är klart roligare start på dagen kan man ju få{#lang_emotions_undecided}
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-20 08:58:08 följande:
    Å sjuk än liten? Jag sa det åxå! Ska du på kent får du sälja nåt du har för att gå!!! Jag har ju inget att sälja säger han... Å NÄÄÄÄÄÄÄ!!!! Han har köpt en stereo jäkel för 60.000.- å jag sa inte ett smack!! En dröm han haft länge och jag sa fine köp den!!
    Voj voj...sextiotusenkronor är sjukt mkt dineros
    Stoffe fick en jacka för 1700 i helgen så nu är han nöjd för ett tag och tycker huxflux att jag ska handla rejält på salgen
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-10-20 09:16:45 följande:
    Du har en bra man du
    Jaa- han står ju ut med mig
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-20 09:22:23 följande:
    Jag gillar din man! Jag kör stenhårt med argumentet att vi faktiskt har bestämt att jag ska få åka på en salg... å med tanke på att han får ett garage för sisådär nästan 400 000 så tycker han faktiskt att salgpengar är piss i missisippi
    Precis- allt handlar om vad man jämför med{#lang_emotions_cool}
    Pepper79 skrev 2009-10-20 09:25:27 följande:
    Här hemma har det faktiskt inte gnällts någon gång på de kläder som Aline får. Thomas han säger att jag får köpa det jag vill om jag tycker att hon behöver det. Och visst "behöver" hon alllt....och lite till
    Stoffe gnäller aldrig-han har gett upp Och efter sådana Traderarundor som den igår tycker han tvärtom att jag ska fortsätta som jag gör! Eller ja...nästan iaf
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15