Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Kristyr skrev 2009-12-10 13:37:30 följande:
    ja det är det. Tror som sagt inte det kan bli kasst därifrån, från att ha vart helt bäst. Borde som sagt isf finnas ngn anledning och det verkar det.. Fantastiska Skatt> Kolla!
    kolla?
    Buttelina skrev 2009-12-10 14:14:14 följande:
    nu har jag rensat lite har en del linnen nu har lillebror 15 molo linnen och isabel 20... och det ska ut 15 på tradera *dutti butte*fast jag väntar till feb
    duttiButte
  • Fantastiska Skatt
    Zvartaliljan skrev 2009-12-12 16:51:58 följande:
    Värst vad tråden var död idag då Då gör det väl inget om jag är OT hoppas jag...Tillväxt-ul avklarat och lillebror väger ca.1,9kg vilket är 9% under normalkurvan men inget att oroa sig för Flödet i navelsträng och moderkaka såg bra ut, dock uppvisade mina blodkärl till livmodern "en tendens till havandeskapsförgiftning" så nu är väl diagnosen så gott som satt, men bt ligger kvar på samma "gränsvärde" hela tiden så det är ju inget de kommer göra något åt utan boten är som mot allt annat - VILA!Har fått en påse järn intravenöst, och ska få en andra påse på måndag. Läkaren sa att jag fick själv bestämma om jag ville åka hem på permis imorgon...så jag får se hur jag mår då. Han verkade ju inte så oroad iaf utan bokade in ett till UL om 2 veckor...o i mitt huvud ringde direkt klockor att några två veckor till lär väl inte lillebror stanna...men jag kanske har fel, tappen har växt ut till 3,5cm och sammandragningarna har lugnat ner sig och blir inte havandeskapsförgiftningen värre så kommer de ju inte starta igång nåt för den heller...så jag kanske kan knipa till januari iaf då
    Trist och jobbigt
    Men är det havandeskapsförgiftning? Hur ser levervärdet ut?
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-12 18:29:16 följande:
    Skatten: TACK för fiiin post!!! Ännu finare än vad jag trodde!
    Åå vad glad jag blir att du blev nöjd! Visst är den helt underbar Passar också hoppas jag?!
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-12 18:38:12 följande:
    Verkligen helt underbar! Mer rejäl än vad jag trott. Superbra!Har inte provat den på henne men den ser lagom ut.
    Va bra!
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2009-12-14 15:00:26 följande:
    Väldigt skönt! Milos blöjor är alltid dyngsura och nästan genomkissade på natten, så den får vi nog dras med ett bra tag till.
    Fast det behöver inte vara så, det var samma med Oliwer och jag trodde han skulle ha nattblöja hur länge som helst så en kväll sa han bara "nej jag är stor nu, vill inte ha blöja" vi lät honom sova utan och redan första natten vaknade han och sa till när han behövde kissa.
    Tror det är som när de slutar med dagblöjan - rätt var det är är de bara "redo"

Underbara bilder på sötsnoken i BT

Lillronya --- härlig post!! Fick också hem den fina från Mysgrodan, säger som du hoppas modellen är fin!
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:08:10 följande:
    Hej flickor Antar att ingen har hört ngt från Stormis Jag sitter och inväntar rapport för jag tror minsann att lillebror är ute nu
    iiii, du måste rapportera vidare med en gång
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:18:04 följande:
    Nähä..ingen härFunderar på denna lite..är inte det en avklippt suitwww.tradera.com/MOLO-troja-strl-86-MYCKET-FIN...
    hihi jo det är jag nog ganska så säker på att det är
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 15:40:11 följande:
    Ja..kanske har suiten levt ett hårt liv nedtill Fick du tag på en Meandisäljare i andra tråden? Jag letar också även om jag inte borde
    Japp - jag borde verkligen inte heller ... ojdå
    Jag tror ditt inlägg nu gör att din inbox blinkar hejvilt, jösses vilken effekt det hade!!

Men ussch *yäck*
    Fast jag var på väg att kapa ett par favvo suits till tröjor när de stramade i grenen på O, bara för att kunna ha överdelen lite längre. Vi får hoppas att den säljaren hade samma filosofi
  • Fantastiska Skatt
    Smultronhjärta skrev 2009-12-14 23:01:35 följande:
    Hälsa och gratta i massor!!
  • Fantastiska Skatt

Gomorron gomorron!
    Här var det uppstigning tidigt idag, har nyligen avverkat morgonens pingismatch *knasonge*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15