Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

För er som bor i närheten så har Vildänglar börjat sin stora REA!

• Fantastiska Skatt

Fick Molo jeansen idag och jeesus va stora de ser ut och jag som tänkte ta ett par i större storlek - de hade han kunnat ha lagom till högstadiet tror jag
    Nåja, de är ju inte provade så är förhoppningsvis bara en synvilla

• Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-12-16 11:00:56 följande:
    ååå vad trist 
    Ja det är ju sådär, fast hellre det än åt det lilla hållet - nu växer han ju iaf i dom om de är tokstora. Han växer så det knakar nu Verkligen storleksbytartajm, säkert 25 par braller som är urvuxna bara *poff*
  • Fantastiska Skatt
    melizza skrev 2009-12-16 11:15:58 följande:
    oj men har du ingen växalåda att ta ifrån då?? vi har inte plats med växalåda då vi redan har massa i vanliga lådan......tror Stella har ca 50 tröjor och ca 40 leggings och lika många byxor med
    Nej han har ingen växalåda, försöker ibland men hinner alltid tröttna innan han växt i dom. Det som han börjar växa i nu har redan hamnat i T påsen istället *skäms lite*
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:23:17 följande:
    Gokväll i tråden tjejer!!Nu behöver jag lite hjälp och råd.Jag har handlat i en närbutik och kläderna har ännu inte kommit fram, beställde och betalade den 29/11.Nu har hon inte de kläder jag vill ha i rätt stl. kvar då hon endast hade ett plagg i varje stl.Nu ska hon kolla med Molo om dom kan skicka nya men hon kan inte lova leverans innan jul (de var tänkta som julklappar) om inte så blev jag erbjuden tillgodo på beloppet jag betalat, vilket inte känns ok att ligga ute med tills hon ev. får in ngt jag vill ha.Vad skulle ni göra??
    Kräft pengarna tillbaka Hon är ansvarig för kläderna tills dess att hon lämnar över ansvaret till posten - vilket görs genom att skicka plaggen rekomenderat - Har inte det gjorts så är hon ansvarig tills du mottagit paketet.
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:23:17 följande:
    Gokväll i tråden tjejer!!Nu behöver jag lite hjälp och råd.Jag har handlat i en närbutik och kläderna har ännu inte kommit fram, beställde och betalade den 29/11.Nu har hon inte de kläder jag vill ha i rätt stl. kvar då hon endast hade ett plagg i varje stl.Nu ska hon kolla med Molo om dom kan skicka nya men hon kan inte lova leverans innan jul (de var tänkta som julklappar) om inte så blev jag erbjuden tillgodo på beloppet jag betalat, vilket inte känns ok att ligga ute med tills hon ev. får in ngt jag vill ha.Vad skulle ni göra??
    och är det den butiken jag tror det är så hade jag gått ut hårt från början
  • Fantastiska Skatt
    lillronya skrev 2009-12-16 17:31:42 följande:
    Ja det var så jag trodde det var. Tack för fina jeans i lådan idag!
    Jupp
    Hoppas de va oki?
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:32:10 följande:
    Hon har inte skickat dom rek. säger hon. Hon har tydligen ringt till posten en massor men dom kan ju liksom inte göra så mycket om det inte går att spåra.
    och då är hon ansvarig för dom. Vänd på steken, hade hon betalt dig vid en retur om du postat men hon inte mottagit kläderna?

Appropå det måste jag kuta och och lämna in lite rekomenderade brev nu innan 18 snart tillbax
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:33:11 följande:
    Ok, och vilken menar du då?
    hmm V ?
  • Fantastiska Skatt
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:39:43 följande:
    Och typ H
    Precis, ville inte häng aut någon ifall jag hade fel.
    lillronya skrev 2009-12-16 17:40:23 följande:
    Superfina!!!
    Va skönt! Tycker det är så jobbigt att pytsa vidare till er man "känner"
    ChokladMoshin skrev 2009-12-16 17:45:22 följande:
    JA, mycket. Får leta som en tok nu för att hitta nya!!! Skriver så här till henne, hur låter det?
    Hejsan,
    alltså jag vill inte chansa på att jag kanske hinner få dom till jul då det är julklappar och i så fall skulle behöva ha dom senast tis den 22/12.
    Känns inte heller ok att ligga ute med den summan tills ni ev. får in några varor jag vill ha istället för dessa.
    Hoppas ni förstår detta.
    Utan önskar pengarna återbetalda på konto xxxx tycker jag du ska lägg atill för att verkligen vara tydlig.

Gud va surt Hoppas du hittar plaggen ngn annanstans och hinner få dem innan jul!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15