Vi som shoppar danska barnkläder del 15
RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 11:11:50 följande:
Ja jag fattar inte varför vi får så måååånga minus hela tiden *köldhåla*
Har du jobbat för mycket? Eller har jag missat något? Va? Har han inte öppnat dom? Bubblis gick på mammans och pappans efter hon va klar med sina Jo då.. Kommer aldrig flytta runt jul igen det kan jag lova Mysigt e det absolut i huset, men lite för mycket på en o samma gång e de allt *måste vila*
Nej nej, mycket jobb bara - inget värre än så Har du jobbat för mycket? Eller har jag missat något? Va? Har han inte öppnat dom? Bubblis gick på mammans och pappans efter hon va klar med sina Jo då.. Kommer aldrig flytta runt jul igen det kan jag lova Mysigt e det absolut i huset, men lite för mycket på en o samma gång e de allt *måste vila*
Nej det vart lite mycket för honom
Fast det var lite förutspått, vi misstänkte att när han fått sina skridskor & hockeyutrustning skulle hans jul vara gjord liksom
Jag tyckte det räckte att flytta till den 1 december och åka bort på Jul ... förstår att ni inte gör om den där flytten!
lillronya skrev 2009-12-29 11:10:24 följande:
Allt är bra här!Har fastnat i en annan tråd idag, om många barn. Sitter och ransakar mej själv nu. Får de stora barnen hjälpa till för mycket? Är jag orättvis? Varför har vi så här många barn?Ja fl är inte helt sunt för hjärnan alltid....Tycker inte du ska tvivla på dig själv!! Du verkar vara en väldigt kärleksfull och omtänksam mamma och ni har ju en lycklig, trygg och glad barnaskara eller hur? Var trygg i det och låt allt annat rinna av dig
(jag själv vet hur det är att växa upp med ett halvt dagis hemma, så lyssna nu på mig