Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-30 09:14:01 följande:
    ja det är skitsvårt. men nu verkar det som att det är bestämt! vi var ju lite inne på att vi vuxna skulle vaccinera oss för att inte smitta dom.. men dom kan ju bli smittade öööverallt. min sambo vill så gärna att vi gör det så... men jag kommer aldrig vaccinera mig. för lite testat och ja en massa annat.. är lite rädd för vaccinet, dessutom är eg hela svininfluensan uppförstorad typ 1000ggr så jag känner inte att det är såå farligt hot. men min sambo är "rädd" så det får avgöra
    jag velade också men insåg att om jag inte tog vaccinet och mina barn skulle bli så sjuka att dem hamnade på sjukhus med respirator så skulle jag nog ångrat mig nåt så in i bomben för att jag inte vaccinerade och då insåg jag att jag var mer rädd för influensan än vaccinet.....jag tror inte heller att sveriges regering rekommenderat  alla att ta vaccinet om det vore så farligt men visst är det förstorat pga politiska själ och pengar
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-11-30 12:40:01 följande:
    åhh jobbigt lite ledsen faktiskt  det var det plagget jag ville ha mest av allt i höstens kollektion och så tillverkades den inte
    hur såg den ut?? som collegeklänningarna som kom förra våren med luva med print i ??? *nyfiken*
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-11-30 12:45:00 följande:
    den med print över hel och luva. som geometri och boulevard klänningen
    åååå vad fint....det hade jag med velat ha ju   var den kortärmad då??
  • melizza
    Bubblan: vad fin Ida i bt den klänningen fick vi med i brevlådan idag och Stella provade den en snabbis och det var faktiskt växtmån trots att det var 98/104 *glad mamma* vilken strl tog du till Ida???
  • melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-30 20:40:52 följande:
    Fiiiiina!!
    Tack!!

Måste lägga mig i strl på jeans med.....min äldsta dotter är ca 156 cm lång opch väger ca 39 kg....smal och lång alltså och till henne har jag köpt jeans i strl 25/32 på gina tricot och dem sitter tajt som hon vill ha dem
  • melizza
    nikki2006 skrev 2009-11-30 20:41:00 följande:
    åhhhh fina sländornagrattis
    tack!! dem har jag letat efter länge kan jag säga och nu blev dem inte så farligt dyra *glad*
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-11-30 21:30:23 följande:
    tack har i och för sig redan två st hemma men ingen ny haha
    då kanske du ska göra dig av med nån utav dem andra {#lang_emotions_dreamer}

underbara bilder på dina söta barn i BT......rainbow är helt underbar.....jag kommer gråta nästa år när jag måste sälja vår fina overall.....Stella får alltid massa fina kommentarer när hon har den på sig.

ronya: fina bilder på söta barn i BT och hajarna var ascoola på...tyckte inte om dem först men nu på så är dem skitfina ju
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-30 21:42:38 följande:
    NYA kossor!www.tradera.com/Molo-bodysuit-heldrakt-pyjama...
    ååååå hade man haft bäbis så hade jag tagit den med en gång.....billigt ju för att vara kossor eller??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15