ååå ja det hade jag inte tänkt på....har tänkt på orange och petrolfärgade men har sliksom inte hittat några i dem färgerna och sen jag även tänkt på röda men tycker inte riktigt att det passar.......TACK ska kolla om jag har svarta som jag kan matcha med
åååå vad många fina Butte....jag är lite smått avis på alla katvigsmössor du har...oranga och gula skulle jag velat haft.....även alla molo rånisar är ju såååå fina
Ett svart enmanstält på kappahl att gömma den här flodhästen i. Ska ju på julbord och känner att jeans inte riktigt är på sin plats där. Köpte mörkröda leggings att ha till. Och så svarta knästrumpor och stövlar, så duger jag nog.
du blir riktigt snygging skulle jag tro med ny outfit.......men jag känner inge mig i det du pratar om
Ja men det är väl klartJag är såååå himla sugen på en liten molo klänning till mina flickor snart är väl alla storlekar slut Måste kolla ekonomin igen hi hi
jaaaa KÖP dem är sååååå fina....jag är sugen på airbrush med men det ekar i min plånbok just nu så det får bli till efter jul eller om kan hitta en på salgen om ett år