Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Goddag i tråden!!!

ÅÅÅÅ vad mycket fint katvig ni fick tag i tjejer.

Butte: så söta små busar i BT och den klänningen var superfin på Isabel

Ronya: så fina Katvigbarn och vad kul att även dina stora gillar Katvig.....jag har fösökt med lite Katvig på min mellantjej och det har funkat faktiskt

Smultronhjärta: så fina små söta klänningar din lilla tjej ska ha om ett år

SmillaMilla: så fin Svea var i plastisock kläderna....jar har varit jättesugen på dem men inte tryckt på köp knappen ännu men kommer nog göra det snart....sååå fina

GRATTIS ANGELIN på födelsedagen!!!!!! {#lang_emotions_flower}

(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    Busbellan skrev 2009-10-07 11:46:24 följande:
    No som har regnbågsoveraller, vad ska ni ha för mössa till?Är det snyggast med nåt enfärgat kanske?
    vi hade lite olika förra året....vi hade rånarluva röd med vita prickar och även flower rånis till och sen hade vi även en regnbågsfärgad och en röd reima mössa med.......jag gillar ju att variera lite så det blir lite olika
  • melizza
    Busbellan skrev 2009-10-07 11:59:44 följande:
    Ja, det lutar nog åt rött här också, jag gillar rött
    denna hade vi med 

• melizza
    Busbellan skrev 2009-10-07 12:13:28 följande:
    Åh vilken fin bild!! Är såå glad att Ella fått en regnbågsoverall i år
    Tack!!

Har du den modellen som Stella har på bilden så kan man även ha en mörklila mössa....det hade vi med *mössgalning*
  • melizza
    Preggi skrev 2009-10-07 12:35:19 följande:
    Hej tjejer,Vi ska vara på dagis om en timme för fotografering och Matilda är naken... Jag vet inte alls vad jag ska sätta på henne... Ångest!! Hjälp mig nudalmatinklänningkoppklänningbutterfly pärlplatteärm tröjasmåfolktröja med lejon molo lammtröja med knappmolo tigertröja med knapp P har sunset och de kommer ta syskonbild...
    butterfly
  • melizza
    SmillaMilla skrev 2009-10-08 18:43:23 följande:
    God kväll!Hur står det till här inne?Jag är lite glad Har nu ringt o fått parkplats till Svea. Så nu får hon gå i parken mellan 9 o 12 varje dag. Hon kommer kanske inte att gå alla dagar. Men jag behöver tid för de andra två barnen och så har jag ju minst ett möte i veckan. Och så hade det varit skönt att kunna storhandla utan tre skrikiga barn i bland. Och damsuga.
    Godkväll

vad kul att hon fått plats....det är ju rätt skönt att få nån timma eller två för sig själv och kunna handla mm......vad söt Svea var i molo kaninerna med dem fina prickarna
  • melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-08 18:09:37 följande:
    Gokväll tjejer!Trött efter en dag på jobbet och sen ett besök till målarfirman för att välja tapeter. Jag som trodde jag bestämt mej är helt plötsligt osäker på sovrumstapeten... Vad händer här? Vem är det ni ska polisanmäla, varför?
    Du när var det mina kläder skulle komma in??? börjar sakna dem
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-10-08 19:14:35 följande:
    Helt ot men den är superfin www.tradera.com/Rod-velour-klanning-Vire-fran...
    fin men nu får det nästan vara stopp att köpa klänningar till min jeanstjej....hon totalvägrar klänningar nu för tiden *suck*
  • melizza
    lillronya skrev 2009-10-08 20:40:34 följande:
    Hej i tråden!Hemma efter en tuff arbetsdag på gekås som var överfullt med folk.Snacka om besvikelse, med då.Hade ordnat med att mamma skulle ta barnen till fotografering. Noga instruerat mannen om kläder och hår osv.Mannen klär lydigt barnen och fixar i ordning de och sätter de i soffan för att invänta mormor.När mormor kommer fem minuter senare så tvärsover barnen i soffan och vill inte vakna. Inga foton för oss, inte....
    Ååå nej vad trist
  • melizza
    Zvartaliljan skrev 2009-10-08 20:49:47 följande:
    En vit stickad Ralph lauren i 100% Cashmere till bebisen 799kr...och det var med 70% rabatt Köpte en massa mössor, ullunderställ till både Maia o bebben. Bl.a en rånarluva i ull som blir perfekt under Molos tunna rånarluvor de riktigt kalla dagarna varsin ulltröja till mig o sambon också. Ullstrumpor, inneskor m.m ordinarie priset på allt jag handlade låg på ca.7000:-...jag gav 2400!Finaste efter filten var nog Caterpillar-kängorna till Maia 700kr - 70% rabatt. Maia blev jätteglad för dom
    BILD!!!!! jag är lite nyfiken på CAT kängorna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15