Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-11-30 21:50:18 följande:
    tyckte den var ganska dyr för att vara så liten
    jaha ja det var ju längesen jag köpte suits och allt molo man köper nu går ju på dem summorna och mer än så
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-11-30 21:50:22 följande:
    Kikar in igen, ninjade runt på T en liten stund, hittade en super fin julklänning till Meja:www.tradera.com/Julens-sotaste-klanning-fran-...O så har jag köpt denna med, hon kommer bli sååå fin :)www.kappahl.com/ProductImages/KAW_248864_F_1....
    gud så söt din lilla  kommer bli.......vad söt hon var i BT med lilla lilla lurvjackan....helt gudomligt söt är hon och sååååå liten med som en liten docka
  • melizza

Gomorron!!

Nu har jag shoppat första kalender fynd

Bubblan:vilken rosa molo klänning väntar du på?? *nyfiken*

Nikki: håller tummarna så hårt jag kan för att din kaninkappa kommer idag

Smillamilla: fyyy vad tråkig med ellos

Tjolla: stackars lilla Milo som saknar pappa

Lilja: vad underbart att få träffa dottern.....jag tror aldrig jag har varit borta från nåt utav mina barn så länge.....eller jo det har jag men saknar dem alldeles för mycket då juh...

• melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 11:06:12 följande:
    Vad blev det? Molos nya rååååsa mönstrade klänning väntar jag på, airbrusch eller nåt hette den
    åååå den är så fin.......ser fram emot bild på Bubblis i den snart

jag shoppade lite röd/vita Katvig på babyshop....tröja, leggings och velourjacka
  • melizza
    Busbellan skrev 2009-12-03 11:06:15 följande:
    Jag behöver råd! Ska be de som kan här på fl att fixa ett julkort på barnen, ska ha ett kort på varje barn. Ellas och Noras är redan bestämt, men vilket ska jag ta på August? Ni behöver inte tänka på hur det ser ut runt omkring, det är mest ansiktet som ska med på bilden
    Nr 2 tycker jag
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-12-03 11:25:14 följande:
    ..och fraktfritt trillade själv dit igår
    fraktfritt avgjorde det hela för mig med...hade det inte varit fraktfritt så hade jag nog skippat det.....tror jag 
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-12-04 08:57:04 följande:
    åh fiiin ju!! jag surar för att det inte finns leggings
    jag med {#lang_emotions_yell} hade det funnits leggings så hade jag köpt två par som med tröjan....vi har 2 pusseltröjor i olika storlekar då förstås......man måste gardera sig för när den ena är för liten så har man redan en till som ersätter  ha ha galen mamma men det printet är helt klart bland dem finaste som gjorts
  • melizza
    Theina skrev 2009-12-04 00:44:56 följande:
    pure heaven. hur är dom i storlek? ngn som vet?
    förra året var dem väldigt små så man fick gå upp minst 2 storlekar men i år vet jag inte....det fanns mått förra året så kanske det finns det i år med
  • melizza
    Emeli Johanna skrev 2009-12-04 09:33:24 följande:
    Hej på er tjejer!Vilka kalendrar kör fraktfritt i år? Fick en liten lillasyster till min Zion förra veckan så nu ÄNTLIGEN kan det shoppas flickMolo
    Grattis!! {#lang_emotions_flower}
  • melizza

Hallo tjejer

Åååå vilken söt Bubblis i bt. Den klänningen är ju bara helt underbar ju. Finns den i knapptröja eller kommer den i knapptröja??? Klänningar är ju inte så populära så mer klänningar ska vi nog inte ha

jag behöver tips på strumpbyxor till denna klänning som Stella ska ha på jul....vill inte ha leggings utan helst strumpbyxor men hittar inga som passar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15