Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-11-25 20:46:12 följande:
    är väl lite mitt eget fel att jag måste ligga här..."fuskar" ju om jag ligger hemma o pysslar med saker hela tiden ändå fast jag inte borde bara för att jag är så rastlös...här har jag ju inget val annat än att ligga i sängen o glo på tv:n eller datorn
    hoppas några dagars vila hjälper för att lillebror stannar kvar ett tag till och du kan åka hem till din lilla princessa
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • melizza

Gomorron!!! {#lang_emotions_sunny}

Först här idag är ju inte vanligt för mig

Butte: vilken underbar bild på Isabel och kissekatten....

Bubblan: vilken härlig bild på alla kläder som skall packas....nästan så jag skulle vilja komma o hjälpa dig att packa molosar

Idag vill jag se lite nya molosar......

• melizza
    Buttelina skrev 2009-11-26 08:38:45 följande:
    tusen tack gumman
    den tröjan Isabel har på sig gör sig helt klart mycket finare på....har alltid tyckt att den är lite för mycket print på men på Isabel såg den skitfin ut.....har budat på en på T och hoppas jag vinner nu
  • melizza

Jag tror jag dör vad mycket fint det har kommit till flickor.....vill ha typ allt

• melizza

jag måste iaf ha kaninklänningen till Stella och fjärilströjan med knapp

• melizza
    Milliz skrev 2009-11-26 13:29:18 följande:
    Ja, det här blir en dyr vår Tur att jag har börjat jobba lite Det fanns ju en massa fint till pojk också. Jag skulle ju inte shoppa några fler kläder innan jul, men jag råkades visst shoppa tre tröjor.. Hur mycket jag än slog mig på fingrarna tryckte de på köp

jag tyckte tom att robottarna var fina och skulle kunna köpa dem till Stella

det blir verkligen dyrt den här våren men nu kan man ju skylla på att det är julklappar
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-11-26 13:30:18 följande:
    Sådär..Nu har jag gått igenom lurvarna som bor här i huset och det var ju inte så farligt Voj voj vad jag får sälja till våren..Jackor(lurvar,Småfolksflecce,vantfleece) till antalet 16Overaller(lurv + Småfolk) 6Det är väl lagom
    alldeles lagom så man tom skulle kunna ha fler faktiskt
  • melizza

Godmorron tjejer!! {#lang_emotions_sunny}

Vad har ni shoppat utav nya molosar??? vill veta för jag är så nyfiken

själv har jag inte shoppat nåt ännu men ska nog satsa på kaninklännigen till Stella som hon ska ha på sin födelsedag

• melizza
    Preggi skrev 2009-11-27 09:30:57 följande:
    Godmorgon!Shoppas det molo för fullt? Vad mkt fint! Gillar verkligen denna kollektion. Vi ska nog börja med varsin klänning. Idag fyller min M 3 år. Hon ska nog få nån molo.. Frågan är bara vilken?
    GRATTIS till stortjejen på födelsedagen!!! {#lang_emotions_flower}{#lang_emotions_nalle}
  • melizza
    solouniko skrev 2009-11-27 09:34:55 följande:
    Grattis! Jag röstar på fjärilarna
    vart finns fjärilarna i klänning??? jag har bara sett kaninerna i klänning och fjärilarna i knapptröja
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15