Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-11-10 22:24:26 följande:
    Go kväll!Åh, de är så himla snygga. Är lite småsur att jag inte hittade de gröna velourbrallorna av samma modell.
    Ja, jag hade gärna tagit de gröna också, sååå snygg modell
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-11-10 22:27:02 följande:
    Gokväll!! Har inte hunnit vara inne nånting på hela dan.... Har man missat ngt kul?
    Ingen aning, inte heller varit inne här på hela dagen. Var i skolan till 16 och sen ikväll har vi varit på julmarknad ute på andet utanför Växjö, såååå mysigt (trots att det regnade lite)
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-11-10 22:28:37 följande:
    Ja, supersnyggt med de långa muddarna. Sen verkar velouren så mysig också. I klass med Katvigs velour. *lööve*
    Ja, synd att de var så stora i midjan bara, men det får gå ändå
  • Busbellan
    Duntoffla skrev 2009-11-10 22:34:01 följande:
    Ja, vad gör man inte? De lider nog inte av det i alla fall. Tack! Går det inte att sprätta upp i sömmen och korta resåren lite?
    Det kan man säkert, men inte jag
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-11-10 22:38:09 följande:
    Du vet var du kan göra av de om du tröttnar va?Hej i tråden!Kikar in snabbt från jobbet för att se vad ni har för er.
    Ja, det ska jag komma ihåg
    Hoppas Ella går upp nåt kilo till så kanske hon fyller ut dem
  • Busbellan
    Flock skrev 2009-11-11 09:54:08 följande:
    Någon som vet vilken kamera bubblan använder?? Hon tar alltid så fina kort!
    Vet att jag frågade henne det innan jag köpte min, kommer inte ihåg vad hon har för nån, bara att den var låååångt över min budget
  • Busbellan

Ibland är det härligt med hemstudier.
    har legat i badkaret en stund med en bok vi ska läsa (visserligen ganska tråkig bok) och det var sååååå skönt

• Busbellan
    Flock skrev 2009-11-11 10:05:29 följande:
    Vad köpte du för någon?? Är du nöjd??Ursäkta en massa OT men ni är ju dom bästa när man söker tips!!
    Jag har en nikon d40, men vet inte om den sälj längre.
    Ja, jag är mycket nöjd, men ska köpa nytt objektiv för det är så dålig zoom på det som följde med kameran
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-11-11 10:14:44 följande:
    Har samma kamera. Iofs nöjd med objektivet som följde med. Men i somras köpte vi ett nytt objektiv för att kunna fota på lååångt håll. Kanon och väl använt. Köpte på Media Markt för 1995:- (Nikons egna objektiv var det)
    Åh, vad heter det objektivet?
    Låter som ett bra pris också!!
    Är det autofokus (eller vad det heter) på det objektivet? Vet att vissa objektiv måste man ställa in fokus på själv med nikon d40 eftersom den kameran inte har motor i huset.
    Usch hoppas du förstår vad jag menar för jag är verkligen urkass på fototermer
  • Busbellan
    Plummy skrev 2009-11-11 10:22:35 följande:
    Tack för alla svar! Den jag menade var den med kort ärm (om solunikos söta dotter har i bt) Vilken är största i den modellen?
    Den finns nog bara upp till 92
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15