Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Plummy skrev 2009-11-11 10:28:06 följande:
    Ja men det kanske Signe kan ha! Är det små el stora? Har ni någon?
    Tycker babyklänningarna varierar jättemycket
    Ella var 88-90 cm lång i somras och hade en i strl. 74 (tror jag det var, kan ha varit 80)
    Den blev kanske mer tunika, men alldeles tillräcklig tycker jag
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Morty skrev 2009-11-11 10:31:37 följande:
    Hmm.. tror det kan heta AF-5 NIKKOR 55-200mm.
    Tack, skriver upp
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-11-11 10:43:32 följande:
    Ja våra tjejer är ju ungefär lika stora. Här är A i 86 i somras. Liiite lång för min smak, men det är ju olika hur man vill ha de.
    Ja, Ella hade nog en 74:a, 80 hade nog varit perfekt till våra tjejer i somras
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-11-11 10:49:47 följande:
    Ja det hade det nog.Jag har sparat våra 86or till nästa sommar. Utom just flower. Den var inget för oss. Köpte handihand i 92 nu på salgen. Får se hur stor den blir...
    Ja, jag köpte med handihand i 92
    86:orna är sprade här med till nästa sommar. Koppar, regnbåge och så har vi älgarna i 80, men den är nog för iten nästa sommar.
    Kopparna är enorma, det skiljer 5 cm i ängd på den och regnbågen i samma storlek
  • Busbellan

Liljan:
    Jag tycker du ska se det som  positivt att personalen på dagis kontaktar specialpedagogen, hellre det än att de in i det längsta tror att de ska klara allt själva.
    Hellre ta hjälp för tidigt och att det sen inte visar sig vara några problem, än att vänta för länge och på det sättet göra probemen större än de behöver bli

• Busbellan
    MejaKiZnic skrev 2009-11-11 21:33:03 följande:
    Var de du som önska dig kattlinne eller var det Wilma / LJ2?inget extrapris men vill man ha så vill man
    Det var LJ2
  • Busbellan

Nej tjejer nu måste ni hjälpa mig. MÅSTE ha en lite tjockare mössa till Ella, hon använder enbart sina tunna katvigmössor för tillfället.
    Den ska passa till den lila/oranga hummeloverallen

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-11 21:46:56 följande:
    busbellan..jag har en lila med oragna ränder på från pop.. köptpå kosta outlet för 20  riksdaler......=Ddär har de rätt mkt utbud nu å du har ju inte heller så längt dit=)
    Har tänkt åka dit nån dag, men kommer ju aldrig iväg
    Har du varit där nyligen? Fanns där mycket?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15