Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2009-11-13 18:59:43 följande:
    Jag köpte inte några..Max drunknar i stl 104Men däremot köpte jag 12 par strumpor till Max för 40 spänn
    Det funkar faktiskt med 104 till Ella i Lindex velorisar och eftersom hon redan har röda i 98 så fick det bli 104 denna gången
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:01:37 följande:
    å röda velourisar :)  :)  *vill ha*  jag e inte så illa däran när man kan locka med röda brallor ;)  var hittade du dem???
    Här i stan fanns massvis med röda velourisar i alla storlekar. Ska en sväng till stan imorgon också, vill du att jag tar ett par till dig om det finns i 104 fortfarande?
  • Busbellan
    JsN skrev 2009-11-13 19:12:03 följande:
    KAn någon förklara för mig varför Lindex anser att velourbyxor är för flickor?
    Ja, det kan man fråga sig
    August har i alla fall deras velourisar i nästan alla färger och snoppen har inte trillat av på honom än i alla fall
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 19:23:28 följande:
    Tyckte verkligen synd om honom i söndags Jag va så envis och skulle ju absolut till närakuten för en snabbkoll bara, gubben blev stoppad och jag inkörd i en ambulans sen hör han ingenting av nån om nåt.. Han får kontakt med nån på sjukhuset sen som säger att "din fru ligger uppkopplad på intensiven, inget annat är registrerat"Han berättade att han va helt skräckslagen *stackars lilla gubben*
    Usch stackarn, det är ju hemst att bara vänta och inte få veta något
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 19:27:06 följande:
    Faktum är att Lindex har de flesta velourisar på flick och ett par på pojk, de från pojk är vidare i modellen. Men jag fattar inte heller grejenPojkar gillar ju också färg
    Här hänger inte ett enda par velourisar på pojk utan alla hänger på flick
  • Busbellan
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-13 21:57:37 följande:
    Gokväll sötisar Busbellan --- Tycker inte alls han ser löjlig ut! Kan apsilut ha rånis, även om jag hade valt ett annat print kanske   Tjolla --- söööta mini Milo & Bia Meja KiZnic --- Goosis da!!*resten verkar vara röda*
    hihi, ja ett annat print blir det nog absolut i så fall
    Bara testade Ellas på honom när vi skulle en sväng i bilen och han älskade den (till skillnad från Ella som vägrar rånis)
  • Busbellan

Nån som vet var man kan hitta en fin lurvrånis i strl. 6-8 år? Den ska passa till MAT blåa anorak?

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 22:32:25 följande:
    den heter lepheton - ngt mer.... 
    Ella har haft lepheton-desentol sen hon var 1 år, konstigt att det är olika
  • Busbellan

Greksmurfen, är du här??
    Tänkte fråga om du inte hade lust att köpa en pop mössa till Ella i Kosta?
    Det var väl du som pratade om att det fanns en lila/orange randig eller nåt sånt?

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-14 09:26:57 följande:
    jopp grekisen är här=)....jo kan se om den finns..=) har ju en vill du att jag ska fota den så du får se den?? har du kort på overallen så ser ja med vilka osm kan tänkas å matcha=)
    Du behöver inte fota, jag litar på dig och skulle den inte passa så är ju inte mössa särskilt dyr i alla fall, då får jag väl sälja den på tradera
    Jättesnällt att hjälpa mig!! Vill du ha pengar nu eller ska vi ta det när jag vet om du hittat nån mössa? Denna overallen är det i alla fall
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15