Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Duntoffla skrev 2009-12-27 19:28:32 följande:
    Aha, där ser man. Missade rätt många dagar i kalendern. Nåväl, Noel dör knappast

Ok, ja då vet jag vilka du menar. Hmm...nu blev jag sugen på Katvig lila/gröna ränder ju
    åååååhhhhh lila/gröna är så fint.. spec med de lila byxorna...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-28 17:42:42 följande:
    Vad är det för Lindex velour? Har det kommit några nya fina färger?
    kollade just och vilka mespastellfärger...
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-28 17:52:01 följande:
    Bläk Vill ju ha härliga starka våriga färger ju.
    vill jag med ha, klara fina starka färger..... ljuslila och ljusturkos känns sådär på en pojke....
  • Kristyr
    ängeln83 skrev 2009-12-28 18:22:22 följande:
    Orange, lime och turkos vill jag ha Jaaa, o inge vidare praktiska färger heller, iaf inte till min skit pelle
    *hehe*
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-12-28 18:36:17 följande:
    nääädu dom är skitfina irl
    *hmmmm* men känns ju så svårt med sånna mesfärger och ha överdelar som passar till. Har ju bara färgstarkt molo, småfolk och katvig ju...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2009-12-29 09:52:45 följande:
    Morrn morrn!Jaså? Du vet att det enda är att shoppa lite då. Jag la en order på Kidzshop i morse men är tveksam till att sakerna finns.
    Har med gjort men är med tveksam, hade bara NS i min order...
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2009-12-29 10:20:40 följande:
    Jag skrev att om det inte fanns NS kvar så ville jag cancellera hela orden. La bara med lite IdaT strumpor också. Fick välja faktura eftersom jag inte vill ligga ute med pengar om det inte finns
    ahh såg inte idat strumps eller missade dem.... hoppas att de är någorlunda snabba med att packa grejerna så man slipper ligga ute med pengarna för länge..
  • Kristyr

men det fanns inga idaT strumps som passade i färgen det var bra

• Kristyr
    Duntoffla skrev 2009-12-29 10:31:52 följande:
    Tur
    kanske funkar med lagersaldo på kidzsh.... nu är en av hoodströjorna i den stl jag valde slut hoppas det var min...

Blir spännande och se...
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-29 10:55:11 följande:

Mårning!19 minusgrader och trasigt tak är väl nice *underbart med hus*Dags att använda fleece kläderna väl inomhus igen Nån superbra rea man kan pigga upp sig med?
    *brrr* tycker -9 känns lite kallt att gå ut i jag..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15