Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultron>

• Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-07 11:50:41 följande:

Go dagens!Kikar in en snabbis innan vi ska ut..Helt mysko med elen här!! Jag stängde av huvudbrytaren och sen på igen och nu funkar allt igen precis som vanligt förutom digitalboxen   El är verkligen ett konstigt fenomen!! Men glad är jag för att slippa köpa ny spis, micro och tv
    vilken tur
  • Kristyr
    Tasha78 skrev 2009-12-08 10:33:24 följande:
    Hej tjejer nu har jag varit på bvc och så passade jag på och fråga hur stor lillan kommer vara när hon är 18 månader och om hon följer sin kurva kommer det vara ca 80 så till min fråga kommer molo overallen i 86 vara för liten
    min son är ca omkring 80 skulle jag tro och 86 årets polaris sitter bra på honom.
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:10:36 följande:

Gubbens jobbdator funkar fortfarande inte  Den gillar visst inte te  
    konstigt... kräsen sak
  • Kristyr

RååSa BuBBlan skrev 2009-12-09 19:13:18 följande:

ja fy så kräsen

Hej! Den vita med multifärgade stars *urmysig*
    åhhhh kollade just på den på babyshop den ser fin och flickig ut...

åhhhhhhhhh vad jag hoppas jag kan få reda på kön på rul nästa vecka...*såååååå nyfis*

å att de rear den snart så jag kan hoppa den..
  • Kristyr
    Emmsan skrev 2009-12-10 08:04:07 följande:
    goodmorgon mina favvo tjejer allt börjar ordna sej här hemma nu så jag har blivit otrooooligt shoppingsugen :) o jag vill ha billigt småfolk??;) tips ngn
    hej!
  • Kristyr

Funderar på hur den dära småfolklurven hos bor är i stl?

Har en molo lurv stl 80 från förra hösten, den är ju ganska stor i stl tycker jag.... och hoppas då inte att småfolken är liten i stl?

• Kristyr

söta kråkan skrev 2009-12-10 08:17:05 följande:

småfolks äldre lurvar är iallfall pytte små i stl jag köote 110/116 till nelly och dom var små. ( dom äldre med äpple i luvan)
    men åååååhh vad svårt!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15