Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Var b&r som hade småfolk första dagen tror jag.

• Kristyr
    Kristyr skrev 2009-12-10 08:14:12 följande:
    Funderar på hur den dära småfolklurven hos bor är i stl?Har en molo lurv stl 80 från förra hösten, den är ju ganska stor i stl tycker jag.... och hoppas då inte att småfolken är liten i stl?
    *puff*

smultron du som har koll
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 08:56:32 följande:
    Jag tycker nog att de är normala till små i storlek-vilken storlek är det du funderar på?Har du 80 i en annan så hade jag tagit 86/92 för det funkar att vika upp mudden..Här är Max 76cm lång och jackan är i stl 86/92 och visst den är lite för stor men inte såå stor som det ser ut just på denna bild(nej inte min favoritbild även om jag nu har visat den två dagar i rad )
    jag har en 80 och jag funderar på 86/92.

Jag tror sonen är längre än 80 cm nu, för 86 kläder sitter bra och han har typ inga 80 kläder kvar.
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 09:07:55 följande:
    Ja men då borde väl 86/92 funka bra..Lurven på bilden har vi precis rensat ut även om den fortfarande funkar nu när han är 90 cm lång
    då ska jag fundera lite till.. om det är dax för en småfolk istället för mololurv
  • Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 09:13:42 följande:
    Äh man kan ju ha ha flera av varje...ombyte förnöjer
    *hehe* Kan man säkert ha.....
  • Kristyr

Snart klar men sonens garderob, till våren... bara byxor som behövs. Lite kompletteringar av molo, katvig och småfolknyheter förstås sedan.

Sedan är det syskons tur att få kläder.....*hoho*

• Kristyr

Lutar mer och mer åt lurven nu. Fick expert svar från b&r.....

*dum di dum*

• Kristyr
    Smultronhjärta skrev 2009-12-10 10:03:03 följande:
    Roligt Blir det en 86/92?
    ja det lutar åt en sånt. 86/92 var samma stl som molo baby 92. Men var inte de små stl? (kom på nu)
  • Kristyr

oj vad pojk pojkigt det är här på sonen. Svarta hummel wct med blåa hummel "revärer" och en blå hummeltröja med svarta hummel "revärer".....

• Kristyr
    Tjollabolla skrev 2009-12-10 10:07:45 följande:
    Brukar MinPluddevutt vara snabba med att skicka?? Jag minns inte...
    ja jag fick mitt halvfort... inte tog det jättelänge inte...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15