Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

1 och 1 är 3 skrev 2009-12-29 11:05:51 följande:

Låter super nice ju! Nybyggt, grymt välisolerat och golvvärme är drömmen just nu! Jag njuter för fullt! Jag råkade reashoppa hos busloppan igår, katvig klänning och tajts. Annars har jag inte handlat något alls, förrutom en tröja å ett par byxor... sen kalendrarna drog igång, de du!
    ååååååh kan bara hålla med om att det är naaaaaaajs
  • Kristyr

Fantastiska Skatt skrev 2009-12-29 11:08:23 följande:

HeHe, du kan få komma hit . Jag försov mig imorse men när jag traskade ut i de 24 uppfriskande minusgraderna vaknade jag snabbt kan jag säga
    *hutter*
  • Kristyr
    lillronya skrev 2009-12-29 11:10:24 följande:
    Allt är bra här!Har fastnat i en annan tråd idag, om många barn. Sitter och ransakar mej själv nu. Får de stora barnen hjälpa till för mycket? Är jag orättvis? Varför har vi så här många barn?Ja fl är inte helt sunt för hjärnan alltid....
    låter inte bra.. sluta läsa där nu
  • Kristyr

Fick fina rödvitrandiga katvig från babyshop idag..

• Kristyr
    Buttelina skrev 2009-12-29 19:37:44 följande:
    hmm när beställde du?? jag beställde på julafton kl 23 58 men har inte fått grejerna än hoppas inte det hänt nått
    beställde i söndags..
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2009-12-29 19:37:44 följande:
    hmm när beställde du?? jag beställde på julafton kl 23 58 men har inte fått grejerna än hoppas inte det hänt nått
    jag bor ju mkt närmre babyshop än dig, så det går kanske snabbare då..
  • Kristyr
    Duntoffla skrev 2009-12-29 21:32:34 följande:
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaaaaaaaa, jag är på smällen.Så, nu kan livet återgå till det normala. Några bra reor?!
    grattis vad kul
  • Kristyr

åhhhhh sonens katvig velour turkosblå är försmå nu i stl 80 Ingen som mot förmodan har sett några sånna gamla grejer i nån shop? *hhmm* Jag har inte sett och jag har vart på de flesta ställen, men det kan ju vara nån man har missat?

Sååå bra färg de passar till så mycket. Det är nog ett par 92or som skulle sitta bra nu...

• Kristyr
    Kristyr skrev 2009-12-30 16:45:29 följande:
    åhhhhh sonens katvig velour turkosblå är försmå nu i stl 80 Ingen som mot förmodan har sett några sånna gamla grejer i nån shop? *hhmm* Jag har inte sett och jag har vart på de flesta ställen, men det kan ju vara nån man har missat? Sååå bra färg de passar till så mycket. Det är nog ett par 92or som skulle sitta bra nu...
    de här är det... linasfonster.se/product_info.php/cPath/70_71_95/products_id/950

favvobyxor..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15