Inlägg från: Kristyr |Visa alla inlägg
  • Kristyr

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Smultronhjärta skrev 2010-01-02 19:26:34 följande:
     Japp- Småfolk i både stort och smått-likaså Molo
     hmm...{#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    Buttelina skrev 2010-01-04 19:20:49 följande:
    mellan mina är det 18 månader en kompis till mig har 11 månader mellan sina  sen blev hon gravid IGEN och fick nr 3 när nr 1 var 2år och 5 månader och tvåan var 18 månader
    oj! ja hon vet vad hon har att göra..

Kommer att få 20 mån.
  • Kristyr
    söta kråkan skrev 2010-01-05 08:24:51 följande:
    vad skönt här är en vaken & en sover 17 minus idag *brrr*
    men det var skönt ute trots -17
  • Kristyr
    söta kråkan skrev 2010-01-05 08:35:47 följande:
    hehe då kanske jag vågar mig ut då  
    *hehe* borde du kanske... Men ta på långkallingar om du ska vara ute längre än att gå 10 min... {#lang_emotions_cool}
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-05 10:10:46 följande:
    Mårning!! Sitter här fullt påpälsad med hett kaffe, 22 minus ute och inte ens 17 inne *brr* Nu är jag trött på denna iskalla vinter!!
    *brrrrrr*

-17 ute här.. var riktigt skönt. Nu skiner solen!
  • Kristyr
    RååSa BuBBlan skrev 2010-01-05 10:25:51 följande:
    Tycker den värsta kylan kan ta o ge sig nu faktiskt.. Det är FÖR kallt!! Soligt och fint e det, men ändå för många minus
    tycker inte det kändes så kallt i morse. Kändes som nån minus bara
    Men var kanske inte riktigt vaken vid 7 i morse..
  • Kristyr

Ängel> Fina myror... :o) vad söker på på T?

Skulle vara nått för sonens rum... :o)

• Kristyr
    ängeln83 skrev 2010-01-05 17:40:25 följande:
    Sök på väggord myror, tänk på att det finns både små och stora, jag har köpt dom stora.
    tack :o)
  • Kristyr

Lite OT... beställde en NS hood i grått på kidzshoppen... i stl 92 nu funderar jag på om det behövs en grå i stl 86 med...{#lang_emotions_dreamer} Svår fråga lixom....

• Kristyr
    LJ2 skrev 2010-01-05 19:21:49 följande:
    behövs o behövs.. 2 olika stl i snyggt plagg e alltid bra o ha *enligt mig* frågan e ju om priset va ok enligt dig =))
    jo priset är nog okey typ 50% {#lang_emotions_tongue_out}
  • Kristyr

NS hoods superbra på sommaren (kvällar) Använde mkt i somras....

• Kristyr
    LJ2 skrev 2010-01-05 19:25:01 följande:
    haha.. sedär vad tveknar man om då?? skulle de varit ordpris så skulle du ändå köpt? så samma pris för 2 som 1 *bra resonemang tycker jag*vad sambon tycker ska man strunta i  *eller inte tala om vad allt kostar!! *vi förstår dig helt o fullt

hade inte köpt till fullt pris.
    Det jobbiga är att mannen är hemma och är pappaledig nu när alla reapaket dimper ner...*hmm* Som tur är glömmer han kolla brevlådan...{#lang_emotions_wink}
  • Kristyr
    LJ2 skrev 2010-01-05 19:31:03 följande:
    du får va snabb som bara den på lådan o hålla reklamen över, o gå nån annanstans med posten..eller hämta den när han sitter på toa skönt att de börjar vanlig arbetstid snart..
    det är ju det som är problemet jag jobbar och han är hemma!! Men får hoppas att han glömmer brevlådan ofta de närmaste dagarna..*puhhhhh-ä
  • Kristyr
    LJ2 skrev 2010-01-05 19:35:16 följande:
    skyll på att du fyndat från t här hämtar han med posten oftast, åker halv tolv, o då har den kommit redan..men numera säger han inget om mina paket han håller på med bilar o får med paket mellanåt så.. *alla andra kommenterar bara antal klädesplagg.. haha*
    *hehe* det fick bli en hood Hoppas den finns kvar nu.....
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-01-05 19:38:36 följande:
    De är perfekta året om!
    jo nästan. Har för varmt inne för att använda dem hemma bara....
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-01-05 19:44:38 följande:
    Ja men under overallen när det inte är så himla många minus så att man behöver fleece.
    räcker med en långärmad body under overallen....
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-01-05 19:47:22 följande:
    Inte om man inte sitter i vagnen längre. Nu har mina småttar lurvfleecejackor och fleecebyxor under overallerna när de är ute.
    nähä då har jag missat nått kanske...{#lang_emotions_wink} Fast han är varm när han kommer in så jag tror inte det....
  • Kristyr
    lillronya skrev 2010-01-05 19:50:28 följande:
    Är det bara mina barn som fryser med bara tunna kläder under overallerna när det är 8-10 minus? I skånelandet då... För det skiljer ju på kyla.
    näe vid -10 har han vart varm när vi kommit in... i långärmad body och velorisar under molooverallen..
  • Kristyr
    LJ2 skrev 2010-01-05 19:52:37 följande:
    det märks snart.. tar nog bara några dagar =))
    Får se när hon kollar mailen.... kanske hon gör i morgon även om butiken är stängd..... annars på torsdag..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15