Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Tejja skrev 2009-11-19 08:57:32 följande:
    Så, till mina T-frågor igen, (men inte helt ot eftersom att jag säljer danskat... ) Hur mycket kostar det att sälja på T förresten? Jag hittar inte den infon någonstans. Är det mest normalt att auktionerna ligger ute en vecka?
    brukar ta 10 dagar i vanliga fall så folk ha chans å se dem=).....ju l'gre du börjar ju mindre provision får T, men som sagt man vill ju inte lägga sig hut lågt som helst risk finns ju att det går lite lägre ä man velat=S... sen tar de provision på sälj beloppet med.. men vet inte hur mkt brukar stå efter varje autkion man lagt upp...
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-19 10:39:40 följande:
    Hej hej...precis hemkommen efter glukosbelastning som gick strålande, snittvärdet låg på 5,3 så jag behöver verkligen inte oroa mig för nåt sånt. Blodvärdet däremot låg på 93 o en massa annat var inte som det skulle...men men...man kan inte va bra på allt Tjolla - Men FY så jobbigt, vet inte hur jag skulle klara det om inte Felipe kom hem om kvällarna...den avlastningen behövs ju! Tycker synd om dig
    va bra att det gick bra för dej=).....j du ligger ju kanon i blodsocker iaf=) ngt å hurra för =),,

skulle åkt till mat för livet mässan i helgen i solna ..nu ringde celiakiföreningen ås äsger att vår bussressa blivit inställd pga av för få anmälda =(.... hade verkligen sett fram emot å få åka detta året...
    nu e maxen på dagis med... vad tyst å lugnt det är hemma.. nästa lite för tyst =S.....
    ska se till åf åfl ite gjort idag.. posta lite tradera, posta annan post=P, gå ner till vår lokala butik å råka shoppa lite katvig på 50% =P
  • Greksmurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 10:41:17 följande:
    Svårt .. Ja det är klart att man ska vara tacksam så länge det finns uppdrag åt en men synd att familjen blir så lidande. Du får väl bjuda in en kär vän eller förälder att bo hos er ett par dagar Jo han fick vara frisk i hela *trumvirvel* tre dagar denna vända. Helt otroligt, han har inte haft många friska dagar sedan början av oktober Igår fick han sådan hemsk krupp att jag trodde dte skulle bli amulansfärd, så illa har det inte varit på de två år han haft det. Lyckades få det under kontroll iaf så får se hur det utvecklas, brukar ju bli sjuk två dygn efter kruppen sätter in. Tack för omtänksamheten vännen Hoppas ni mår bra nu!!
    usch fyyy va jobbigt...stackars liten =(.... ja den här årstiden är inge nbra för de små som är infektionskänsliga....
  • Greksmurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 11:08:06 följande:
    Ja det är helt klart inte deras tid inte. Hur mår liten nu? Har det inte vänt för honom?
    trodde det.... nu till natten så testade jag att bara ge mollipect som ja gett under dagen, vilket var ett stort misstag =S.... han hostade så han höll på att kräkas =(å man hörde där kruppaktiga med =( ävwn om det inte låter lika illa som innan... så det blev till att ge han lepheton.desentholen den hjälpte iaf.. tog ju en stund men sen så fick han iaf sova rätt bra...

hur läge har hosta å så hållt i sig på din lillgrabb??.... läkaren när vi var på barnakuten i sön åd han fick inhalera, trodde ev att han kan var på väg attutveckla astma med=S.... men det får tiden avgöra ådet lä man märka nu i vinter sa han.... men tro att har de känsliga luftrör så är de rätt lätt att dra på sig astma med.. det har väll din kille va?både astma å krupp?
  • Greksmurfen

tejja: ja lite shooping måste det ju bli nu när jag inte kan åka iväg på mässan =S.....
    de hade ju jeansrensning med på 50% så ska nog hitt aett par jeans molosar till maxen =)..... å lite katvog velour å bodys om ja hittar i hans stl=) 50% me like =)

• Greksmurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-19 11:50:32 följande:
    Eller menade du när det började på honom första gången? Isf när han var 1år men denna omgången igår .
    menade både och iof=)alltid intressant å höra hur andra har haft det å hur det utvecklats... men fick han både kruppen å astman samtidgt lr?? maxen har ju haft kruppen sen han var 5mån å den återkommer ju som sagt varje gång han blir sjuk....
  • Greksmurfen
    Ullis 10 skrev 2009-11-19 12:06:20 följande:
    kom just därifrån, blev en diesel skjorta m 25 % rabatten, inget annat (joo en blinkande tandborste!)
    var det ngt å ha+? ska precis ner tänkte jag .. har fixat trader paket som ska postat innan bara=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-20 10:28:01 följande:
    Kikar in o släpper ett glädjetjut så här på morgonen också 3e dagen på raken nu!! Bara liiite idag men med tanke på hur mycket det kom igår så är det väl inte så konstigt Maia fick ytterliggare en belöning då idag...hon fick stanna hemma med mamma o slippa dagis Hon fick välja o blev så glad att hon fick stanna hos mamma. Sen att mamma inte har någon vidare energi att leka det är ju en annan sak...
    {#lang_emotions_sunny} va skoj för henne å för dej=)
    här e det tårtverktad... men glömde kakao =S..så ja måste åka till afäären igen .. blää
  • Greksmurfen

gomorn=).. ni som har mej på facebooken skulle ni vilka ge råd om hur detta ser ut på sonen=) har precis klipt han=)
    www.facebook.com/profile.php&id=696907690#/photo.php?pid=3536518&id=696907690
    maken tycker jag ska ta allt med trimmern.. men ja vill ju ha lite hår kvar på hans skalle juh =S

• Greksmurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2009-11-21 10:40:52 följande:
    gomorn=).. ni som har mej på facebooken skulle ni vilka ge råd om hur detta ser ut på sonen=) har precis klipt han=)www.facebook.com/profile.php& id=6...#/photo.php?pid=3536518&id=696907690mak en tycker jag ska ta allt med trimmern.. men ja vill ju ha lite hår kvar på hans skalle juh =S Nääe inte allt, sådär är ju jättetufft ju Hej hej Hur är det med småtrollen?
    =) tackar då får det stanna=)... ja maken min vet ju inte vad mode är =D..... får dock fixa till et lite .. lite spretiga hår här å var.. får göra det senare när maxen är mer villig å hjälpa till=)...

lillronya: stacksr plutten.......feber å allt nu då lr?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15