Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Ullis 10 skrev 2009-11-21 11:59:24 följande:
    Har ju inte dig på fb så det kan jag nog inte se, men undrade istället om du hittade något på K?
    nje inte direkt.. tycker det vatt uruselt erbjudande.. trodde de skulle ha mer katvig rea än de hade.. var ju bara lite grannar..blev ett par byxor/tunna, en mössa å ett parstrumpor på 50%.....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen

tejja: bilder kommer strax.. han ser så stor ut nu som ett barn inte bebis =S...... tänk va mkt en hårklippning kan göra.

lillronya: tur att det kom som de gjorde så ni inte hade hunnit åka iväg t jobbet iaf.....

• Greksmurfen

gomorn här är en tll vaken, legat å sparkats med maxen i natt IGEN, han har ngn fas nu där han vägrar sov i i sin säng =S....

för övrigt så fick jag så gymt ont i magen igår=( r så man kan vara dubbelvikt... haft deta återkomande allt för mkt nu.. funderar på om det kan vara laktos?? bokade tid för femtielfte gången tid nu på VC så får vi se... ska ta upp det då...

handlade ju med katvig til maxen trodde jag ade en matchade body hemma till byxorna men det visade sig att så var inte fallet..=P.... man har verkligen inte kol på vad de har i garderoben{#lang_emotions_surprised}...

för övrigt har maxen fått massa merömm för sina fina MOLO kläder =)...alla tycker dem e så fina=) på dagis=)

• Greksmurfen

Butte: har fått se lite av det kommande med=)...aqvarium kommer bli sååå coolt print=)... de nya med kaninerna tyker ja inte var så fint=S...

• Greksmurfen

busbellan..ska iväg  skicka en del grejer imorn så kan skicka dina 2 mössor då¨=)...

• Greksmurfen
    Busbellan skrev 2009-11-22 19:11:00 följande:
    Åh, du är ju för gullig!! Du ser antagligen inte pengarna jag satte in förren imorgon, men jag satte in 70+24 i porto, det borde väl räcka
    blir finnemang=).. ¨åh bara hojta til om du e i vxö krokarna=)
  • Greksmurfen

smultron har datan haverrat lr??.. min lilla make e ju data tekniker=P.... hacker in i det sista=P

• Greksmurfen

butte: vi har med backupp på 2 ställen utifall ngt skulle hända med vår data.....
    såg du att jag skrev innan att aqvarium molo skulle koma med=)..till våren=).. fick se en hel del bilder men kommer inte ihåg alla printen...

• Greksmurfen
    Tejja skrev 2009-11-22 21:10:50 följande:
    För att prata om något roligare!  JAG HAR KÖPT KANINHÄNGSELBYXOR!!!!!! 
    =) ...jasså vad trevligt.. vilke nstl tog du då=) pris??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15