Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-23 11:44:37 följande:
    Någon som hört något från Liljan?
    nopp..men såg att hon hade e grön plutt igår iaf=).... men vet inget hur det gått....
    mamma till Maximilian född 081028
  • Greksmurfen
    Tjollabolla skrev 2009-11-23 11:55:06 följande:
    Jo det är bra! har precis varit hos BM. Jag är i v.27.... Känns som det går lååångsamt men ändå frammåt...
    =)... jo det brukar ju gå långsamt när man väntar på ngt gott=).....vet ju hur det känns=)
    men den som väntar på ngt gott väntar aldrig för länge=)...
    en annan får ju vänta längre =P på det goa=)
  • Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 12:18:33 följande:
    kom precis hem Haft fullt upp. Slemproppen gick i fredags o idag kollade de upp det o anledningen var ju uppenbar, lilleman har vänt sig o lagt sig nästan fixerad med huvudet neråt...redan. Så han tryckte väl till så hårt då så en bit av proppen gick. Men tappen var fortfarande 4cm o inget öppen så jag behöver inte oroa mig...än. Mitt höga blodtryck har sjunkit avsevärt, från 148/70 förra veckan till 116/60 denna veckan...men så är jag kvitt från lunginflammationen också och svanskotan är nästan helt läkt så självklart var det ju det som påverkade blodtrycket. Blodvärdet låg på 93 så fortfarande inget vidare, fick spruta idag så vi får väl se om det gör någon verkan. Så det var en liten uppdatering från mig, nu måste jag fortsätta med alla bestyr...under tiden får ni gärna hjälpa mig med något helt OT men systerdottern vill ha ett fotbollsslott som tårta till hennes födelsedag i helgen...hur fasen ser ett sånt ut då???? Nä där tog t.o.m min fantasi slut...knäppa unge
     hmm kan du inte ta ngt harry potter inspirerat kanske .... de splar ju alltid sitt magiska spel  vid slotet men att du justerar om lite=)
  • Greksmurfen

liljan: 4 torn ett i var ände på innegården är det en fotollsplan med spelar å fotboll...va tror du?? omgärda alla tornen med saket av ngt slag ex kex=)

• Greksmurfen
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 13:00:24 följande:
    Tack för tipsen. Får fundera lite mer hur jag gör...orkar inte krångla för mycket. Ska göra en tårta till brorsan o hans tjej på lördag också. hade tänkt göra en enkel tårta med en bild av Hannah Montana till systerdottern men så kom hon o önskade sig detta...o då känns det ju taskigt om hon inte får som hon vill när lillasyster fick ett så fint prinsessslott... Kanske då att jag gör en fotbollsplan med mur och torn runt...o sen köper plastspelare, mål m.m... Så går det när ungen är en liten "tomboy" men samtidigt avis på lillasysters prinsessslott men SÅ flickig kan ju inte hon va så hon ska ha ett likadant
    hehehe.... nä det e klart{#lang_emotions_sunny}...

tog inspiration till dej när ja gjorde helgens tårtor om en sprängd tårta=)...hmm varför ska det alltid vara upptaget när man ska ringa till mvc??
  • Greksmurfen
    Jes sica skrev 2009-11-23 19:27:29 följande:
    Hej flickor!! Såå ledsen. Ibland får man ju reda på vilka som är sina vänneroch inte Började med ett sms frånen "vän" Grattistill bebisen i magen. Jag har inte berättat för nästan nån om gravven förutom er då. Undrade då om hon vart i tråden, hon som inte ens gillar danska kläder fick då ett surt svar. Jag struntar väl i de där fula kläderna dina barnhar på sig och de där fula byxorna (ns) som nästan hänger vid knäveckan det ser ju bara löjligt ut. Ok tack liksom. varför vara ionne här och läsa då och sen vara så jäkla otrevlig??
    FYYYY va sur man blir..........otroligt oförksämt{#lang_emotions_throwup}....

vilket datum är du beräknad??
  • Greksmurfen
    Buttelina skrev 2009-11-23 19:35:22 följande:
    hon är bara AVIIIIIS!!
    EXAKT....

Butte hur går det med nr 3 {#lang_emotions_sunny}
  • Greksmurfen
    nikki2006 skrev 2009-11-23 19:38:27 följande:
    vadåååååå bakar du?????
    HAHAHAHAHA... nää tro inte det bakas än ... men ja vatt på henne tycker det ska bli en 3:a
  • Greksmurfen
    Jes sica skrev 2009-11-23 19:46:40 följande:
    Ska du oxå ha en till?? GRATTIS!!!! När?
    1-2 aug{#lang_emotions_sunny} ngt sånt så vi ska ha samtidigt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15